Ik heb er een jaar of 2 geleden gegeten, maar vond het toen tegenvallen. Eten was niet vies ofzo, maar de hele zaak was nogal shabby. Sowieso werd er in de omgeving veel gebouwd, dus het was heel desolaat en er stonden vage groepjes jongens op straat waardoor we niet alleen over straat durfden (maar we waren met z'n drieën, dat scheelt).
Binnen was het tamelijk donker, maar dat was misschien expres, want de muren hadden duidelijk waterschade en een aanslag waarvan ik het niet erg vond dat ik niet kon zien wat het was.
Jammer, want veel langer geleden heb ik er ook eens gegeten (dat was nog voordat ik vegetarier werd, dus echt lang geleden), en toen was het licht en netjes. Op grond van die ervaring zou ik zo teruggaan ondanks de ingewikkelde reis (Lelystad heeft rare rotondes, met drempels erin, en vriendin S die reed heeft een TomTom die geen TomTom is, en die zei steeds net te laat wat we moesten doen en dan waren we al aan de verkeerde kant van de drempel), maar op grond van mijn laatste ervaring denk ik dat het de moeite is om iets langer te rijden naar Rotterdam (waar vriendin S nu toch is gaan wonen, dus dat komt niet verkeerd uit, behalve dan dat zij dus niet meer rijdt dan).