Mijn vriend merkt nu dat, als hij vlees heeft gegeten, hij last heeft van onrustige ingewanden. Darmen die rommelen, zwaar gevoel in de maag, stinkende scheten en een beetje breïge ontlasting.
Ik zeg dan:" tja, je lichaam geeft het zelf al aan..." en hij is het daar mee eens
Had ik al verteld hoe vaak ik poep? Volgens mij nog niet. Ik moet heel onregelmatig. Soms 2 dagen niet, soms 6 keer per dag. Ik heb een spastisch darmpje dus daar komt dat door. Het ligt er ook aan wat ik eet, hoewel ik nog steeds niet een produkt als boosdoener kan noemen.
Ik vind het wel vervelend want ik háát het om bij andere mensen naar de wc te moeten gaan, om te poepen. Met als gevolg dat ik het vaak ophoud en een dikke opgebalzen buik ervan krijg. Ja ja, de mannen zullen wel weer zeggen: "doe niet zo raar en ga gewoon", maar de meiden begrijpen vast wel wat ik bedoel
Ik weet precies wat je bedoeld Laurita
Poepen doe ik altijd thuis, waarom?
Omdat het mijn thuisbasis is en ik daar gewoon kan zijn wie ik wil zijn, dus dat betekend, winden laten zoveel je lief is, schelden en tieren, zeuren, mopperen, op een irritante manier aan mijn halflange lokken trekken, in mijn gezicht drukken als ik nerveus ben, een boer laten als er teveel druk op de maag ligt en inderdaad als laatste ongeneerd stinken op het toilet.
Buiten de deur beging ik er gewoon niet aan , het voelt niet safe niet vertrouwd, maar bovenal beschamend, kennelijk heerst er toch een taboe op in elkaars lichaamssappengeuren hangen, toch is het vrij normaal, de natuur is nou eenmaal zo, maar omdat we met zijn allen zo gemoderniseerd zijn, pleetonnen kennen en foetsieba-weg-vies luchtje sprays kopen om de geuren te verdrijven ben je al gauw een giertank als je daar niet aan meewerkt, dus, het resultaat is dan: Aleen toiletten als het thuis is.
Maar dat soort gekke beschaamtenissen kunnen voor grote ongemakken zorgen, ik kan het weten ik heb het 1 keer mogen ervaren dat ik uit beleefdheid het bezoekje tijdens een verjaardagsfeestje naar het toilet maar heb overgeslagen, ik voelde het borrelen en borrelen(allemaal de schuld van die bruine bonenschotel) en uiteindelijk wierp het ophouden ''Snachts zijn wrange vruchten af, ik stond letterlijk krom van de darmkrampen, eigenlijk zou je gewoon moeten gaan wanneer je iets dringends op voelt komen, immers zit ik ook wel eens in de stank van een ander, waarom zei dan niet in die van mij