Citaat van: J@n op 04 november 2003, 20:00:57Ach, waarom niet eigenlijk. Ik was zojuist aan het brainen over een paar haalbare doeleinden voor 2004. Winstgevend worden was het eerste wat bij me opkwam, maar een tv-station beginnen kan daar nog prima bij! En als je bij de publieke omroep wil, dan eerst even 150.000 leden zoeken. Makkie!
Ach, waarom niet eigenlijk. Ik was zojuist aan het brainen over een paar haalbare doeleinden voor 2004. Winstgevend worden was het eerste wat bij me opkwam, maar een tv-station beginnen kan daar nog prima bij!
Nu ik eraan denk, zou er op de nieuwe commerciële omroep die er binnenkort aankomt (niet Vegatopia-TV helaas, ben de naam even kwijt) niet een kookprogramma met alleen vegetarische gerechten komen? Dat vertelde iemand me laatst in ieder geval.
The Post Punk Kitchen is de website van een kookprogramma op de publieke TV van Brooklyn. Er wordt veganistisch gekookt, en de recepten zien er erg goed en creatief uit uit.Het kookprogramma schijnt ook online te bekijken te zijn maar ik kan niet helemaal wijs worden uit het uitzendschema.