Nee, jij had het er over dat het onder dwang nog niet gelukt is om mensen te laten afzien van het nemen van kinderen. Dus daar gaf ik als argument tegen dat je dan zult moeten proberen om mensen bewust te maken van het feit dat er overbevolking is zodat ze vrijwillig afzien van kinderen. En ik legde meteen uit waarom dat in onderontwikkelde landen moeilijk(er) is.
Jij gaf dat helemaal niets als argument, je herkauwde mijn argument en komt vervolgens weer enkel met een constatering (dat het moeilijk(er) is). Bovendien ga je voorbij aan de voornaamste oorzaak waarom veel mensen het moeilijk hebben.
Heb jij je al laten steriliseren dan?
Ah, op de man spelen... Maar om toch antwoord te geven; ik sluit het niet uit dat in de toekomst te doen, maar momenteel is dat sowieso niet van toepassing.
Dan snap ik niet dat je toch elke keer weer probeert hier je mening op te dringen.
Wederom die eeuwige dooddoener. Ik dring m'n mening niet meer of minder op dan jij de jouwe. Daarbij, zoals je je nog zult herinneren, ik heb me hier eerder aangemeld om te reageren op de ronduit onbeschofte manier waarop je omging met andere mensen op dit forum, vanwege het uitdragen van een andere zogenaamde 'extreme' mening (of je frustratie daaromtrent).
Je hebt er in dit geval zelfs expliciet zelf om gevraagd om mijn mening te mogen horen over de tweede vraag van DF, weet je nog? Dus ga mij dan niet verwijten dat ik mijn standpunten herhaal...
Maar ik hoor niet of nauwelijks een mening, ik lees constateringen. Of moet ik me het zo voorstellen dat jij dingen constateert en je daar gewoon bij neerlegt?
Ik geloof niet dat jij gelukkig ook maar iets te zeggen hebt over op welk forum ik wel en niet mag komen, dus dat bepaal ik nog altijd zelf.
Je snapt het weer niet, ik spreek enkel mijn wens uit.
Als je zo'n last van me hebt moet je me ook niet elke keer uit m'n tent proberen te lokken. En gelukkig komen er ook mensen met wie wel normaal te praten is op het NVV-forum.
Wat mij betreft draai je de zaken om; ik reageer op bepaalde opmerkingen die ik als lastig/vervelend ervaar. Maar ik krijg er zo langzamerhand wel genoeg van omdat het toch op niets uitdraait. Daarbij, ik zie dat je het nu nodig vindt om me (en anderen) te laten weten dat 'met mij niet te praten valt', maar daar ben je dan niet bepaald consequent in, gezien de 80+ PB's die we hebben uitgewisseld... :O
Dag hoor!
Ach...