sterker nog: ik ben meer geneigd om iemand te geloven die verbonden is aan een universiteit en relevant onderzoek doet, dan, zeg eens wat, jou, dragonfly
Het is bekend wat de farmaceutische industrie voor macht heeft en wat een onzin en leugens die sector heeft verteld. Waarom zou de melkindustrie niet net zo erg zijn?
En je hoeft mij niet te geloven (dat zeg ik ook niet). Er zijn echterwetenschappers die zeggen melk is gezond en de andere die zeggen het is ongezond. De gezondheidsraad en voedingscentrum doen die onderzoeken alleen maar af als onwaar en niet onderbouwd (ja hoor...onderzoeken van tig jaar zijn meteen niet goed?). Terwijl het afkomt van onderzoekers die erg gerespecteerd worden. PCRM waar wetenschappers/artsen zitten vinden melk ook niks. Maar die worden ook niet geloofd. Geloof je meer in de wetenschappers die melk promoten of degene die negatief zijn erover? Beide wetenschappers zijn verbonden aan instituten, universiteiten etc.
Wij zijn alleen maar ingeprent dat melk moet enzo. Constant was het vanwege de calcium. Ze zetten nu in op ook de andere stoffen, want van dat calcium weten ze dat ze het niet lang kunnen volhouden. Hoelang gaat de zuivelindustrie volhouden dat melk het osteoporose voorkomt?
Niet te vergeten de linken met de industrie. Zoals je ziet is deze heer Schaafsma verbonden met de melkindustrie. Hij zit blijkbaar in werkgroepen van de zuivelbond. Erg raar.