Vegatopia Forum

Bazar - Rotterdam

Offline Jacqueline

• 309
  • Geslacht: Vrouw
    • Lifecoach
Bazar - Rotterdam
« Gepost op: 22 juni 2003, 19:23:30 »
Gisteren gegeten bij Bazar in Rotterdan (staat ook in restaurantgids). Was toch wel errug lekker! En leuke sfeer ook.
« Laatst bewerkt op: 14 juni 2004, 16:11:36 door Sander »

Offline Carmen San Diego

• 266
Re:Bazar Rotterdam
« Reactie #1 Gepost op: 16 december 2003, 17:18:17 »
Ja, ik wilde eigenlijk met een groep mensen daar gaan eten in Mei, maar kan iemand mij dan vertellen welke gerechten er vegetarisch zijn? Veganisten hebben we niet in de groep geloof ik, dus vegetarisch is genoeg. Het grootste deel vd groep is niet vegetarisch, het gaat om een handjevol mensen in principe, maar ik wil natuurlijk wel dat die het ook naar hun zin hebben, niet dat ze keuze hebben uit 1 maaltijd die eigenlijk niet lekker is.
« Laatst bewerkt op: 16 december 2003, 22:09:20 door Carmen San Diego »

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #2 Gepost op: 16 december 2003, 20:53:22 »
Carmen, ga jij serieus de AKertjes proberen bij te brengen dat er een wereld buiten de Mac en de pizzeria is  ;D
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Carmen San Diego

• 266
« Reactie #3 Gepost op: 16 december 2003, 22:08:55 »
Ja, want de Bazar is betaalbaar en ik heb geen zin om iedere keer naar de mac of de pizzeria te gaan =) ik vind de Bazar leuk en ze hebben lekkere baklava en koekjes =) en Irritator vond het ook leuk want die had Duizendgatenflensjes op =) Het is mijn meeting, dus ik bepaal wat we gaan doen *grijns* En wie niet mee wil, die gaat maar lekker in z'n eentje naar de Mac of zo.

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #4 Gepost op: 17 december 2003, 11:51:28 »
Ik voorspel gezeik ;D

Neemt niet weg dat ik het een leuk idee vind, misschien ga ik dan zelfs wel mee :D

Offline Carmen San Diego

• 266
« Reactie #5 Gepost op: 17 december 2003, 13:29:23 »
Als ze gaan zeiken, dan heeft Luthien het georganiseerd, niet ik ;-P

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #6 Gepost op: 18 december 2003, 00:15:27 »
Geloofwaardig hoor  :P

whuzza

Re:Bazar - Rotterdam
« Reactie #7 Gepost op: 01 juni 2004, 18:05:24 »
Bazar is erg leuk en lekker. Sinds een tijdje (half jaar ofzo?) hebben ze zelfs een nieuwe kaart. Wel jammer want ik vond het gerecht met couscous altijd wel lekker en dat is er nu niet meer. Laatst een errug lekker gevulde aubergine gegeten. Je moet vaak wel even reserveren, want het is er druk, druk, druk!

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #8 Gepost op: 16 oktober 2004, 22:53:58 »
ik las net dat er in Amsterdam een vestiging van Bazar gaat komen, op de plek van de Engel op de Albert Cuypmarkt. Ben benieuwd.
,,,,فلافل

ponx

Waar aten we vandaag?
« Reactie #9 Gepost op: 01 februari 2005, 17:10:01 »
weet je wel dat er veeeeel lekkerdere eetdingen zijn in Rotterdam dan Bazar? Bazar is een beetje mwah... vind ik zelf...
er is achter het cs een superleuk eetding waar je ook heel lekker vega(n) kunt eten... ehm hoe heet het ook al weer? nou ja het is iig in de proveniersstraat. en wat dacht je van gheestige willem? of bla bla?

Offline Agnesje

• 278
Re: Bazar Rotterdam
« Reactie #10 Gepost op: 28 maart 2008, 08:40:43 »
Gisteren met een gezelschap van hele gezellige dames  ;D gegeten bij Bazar in Rotterdam. Ik ben nu wel schor, omdat het daar een beetje een herrie is, en ik wou natuurlijk toch kletsen met mijn tafelgenoten.. maar het eten was weer lekker! Bij de voorgerechtjes en de hoofdgerechten een aardige keus in vegetarisch.

ik had de " Geroosterde portobello champignon, felafel, gegrilde tomaat, groene en gele koekoe, uiencompote met komijn en olijven en lawash, met rijst, haydari en salade" ( even overgenomen van de site)
Op de een of andere manier had ik begrepen dat het een GEVULDE portobello was... dat was dus niet zo, moet ook wat beter lezen. Verder nog wat vage balletjes, die ik niet allemaal lekker vond ( de groene koekoe was een beetje sponserig). Ook geen idee wat er in zat eigenlijk, haha. De uiencompote vond ik ook niet zo, maar de rest wat er op het bordje lag was wel reuze lekker. Enige nadeel ik had wel wat meer groente op mijn bordje gewild.
Een paar van mijn tafelgenoten hadden de  " Gebakken yufkadeeg gevuld met feta en peterselie, geserveerd met rijst, tomatensaus, haydari en salade." Ook daar had zo op het zicht wel wat meer groente bij gemogen.
Heb overigens ook weer erg genoten van het interieur, de sfeer, en de gezellige buikdansmuziek  ;)

a-willem

« Reactie #11 Gepost op: 20 juli 2008, 09:46:33 »
beetje oude topic maar ja...

2 weken geleden geluncht in rotterdam en het eten was van een hoge kwaliteit.
Ik zat er samen met een vriendin en die vroeg of het gerecht die ze had uitgekozen vegatarisch was.
Toen kwam ik met me keuze, een pita broodje met kaas echter bleek er ook vlees in te zitten, dit had ik niet gezien, maar ik werd hier meteen op gewezen door degeen die de bestelling opnam en het was geen probleem om het broodje zonder vlees te krijgen.

Kortom, goede service en lekker eten!

Offline Natura

• 110
Re: Bazar Rotterdam
« Reactie #12 Gepost op: 03 januari 2010, 20:27:54 »
Gisteren bij Bazar in Rotterdam. Het viel (weer eens) tegen. De locatie en de sfeer maken een hoop goed. Maar voor het eten hoef je daar niet te komen helaas. Ik heb samen met vegetarisch vriendinnetje twee hoofdgerechten gedeeld. Het ene was gebakken yufka (oid) feta met filodeeg en salade, gebakken (koude) aardappeltjes en witte rijst. Het andere gerecht had veel meer kleine hapjes waaronder falafel maar ook gebakken zoete aardappel, aubergine, gegrilde portobello, salade en rijst.
Gelukkig was ik in gezellig gezelschap! ;D