Vegatopia Forum

Cranberrysiroop

Offline Annemieke

• 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Cranberrysiroop
« Gepost op: 06 april 2005, 11:56:54 »
Wat kan ik daar voor lekkere dingen mee maken?

Offline Sæna

• 294
Re:Cranberrysiroop
« Reactie #1 Gepost op: 06 april 2005, 13:00:45 »
Daar hoef je niets van te maken, dat is al lekker op zich: in de yoghurt, in de muesli, als limonade etc. Of als je durft: in een saladedressing, b.v. i.p.v. ahornsiroop of honing als zoetmakertje. Overige ingrediënten dan wel een beetje aanpassen. Knoflook of mosterd met cranberry lijkt me niks, maar Pierre Wind zal het wel niet met me eens zijn en ik hoor anderen ook al morren. Maar b.v. met een fruitazijn en een pepertje gaat het goed.

Edit: Dat van die mosterd moet ik herzien; er is namelijk ook mosterd met cranberry te koop op de boerderij waar ik kaas haal en dat zal niet voor niets zijn. Toch maar eens proberen.
« Laatst bewerkt op: 06 april 2005, 13:08:56 door Sæna »

Offline animal lover

• 592
« Reactie #2 Gepost op: 10 april 2005, 17:09:26 »
Ik heb de fles ook in de natuurwinkel zien staan en was in dubio of ik hem mee zou nemen. De fles was erg groot en duur en op dat moment besloot ik hem niet mee te nemen,maar wil het in de toekomst zeker een keertje proberen.
Vegetariër, die flirt met het veganisme.

Offline Annemieke

• 18.716
    • Rozemarijn koken & foto
« Reactie #3 Gepost op: 12 april 2005, 11:03:06 »
Gebruikt selly het weleens?

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #4 Gepost op: 12 april 2005, 14:48:17 »
nee. Ik ken het spul wel. Heb wel al zitten denken, maar kwam niet zo vlug op iets. Wat misschien wel iets is, is een nagerecht van desserrijst met kersen (uit potje) en cranberrysiroop. En in een marinade lijkt het me ook wel wat of bv bij zo'n gerecht als in de oven geroosterde geglaceerde wortels/pastinaak

Ik heb hier ahornsiroop met cranberry erdoor.
« Laatst bewerkt op: 12 april 2005, 15:05:36 door Selly »
,,,,فلافل