Vegatopia Forum

Joy's Villa - Antwerpen

alexis

Joy's Villa - Antwerpen
« Gepost op: 04 april 2005, 14:46:06 »
Zaterdag voor de tweede maal daar gaan eten en was weer super! Vergeet niet als vege er te vragen naar de vegekaart, lekker veel keuze! Voorgerechten: soepjes, loempia's (aanrader!) en dim sums.  (rond de 5 eur)
Hoofdgerechten: groenteballetjes in pikante saus, groente met chinese champignons, tofu in pikante saus, een 10-tal gerechten voor 13.50 tot 15.50 eur. Als rijst kan je gewone rijst nemen of gebakken (met of zonder ei) of, zoals ik, gemberrijst (echt lekker!).
Als dessert een dame blanche genomen, je kon er ook ijs met gebakken banaan of litchi's ofzo nemen, vorige keer een fruitschaal voor 2 personen ook heel mjammie!
« Laatst bewerkt op: 05 juli 2006, 11:08:32 door Sander »

Offline greet

• 2.671
Re:Joy's Villa - Antwerpen
« Reactie #1 Gepost op: 14 juni 2009, 16:44:17 »
hier ben ik deze week ook gaan eten  :D
http://www.joysvilla.be/index.html
Als je er komt moet je naar de vegetarische kaart vragen, en dan brengen ze een aangepaste kaart.
je kan er uit de gewone dingen kiezen van bij een chinees (bami, gebakken rijst...) maar ook nog een paar speciallekes.
Het was heel goed, ik had gebakken groenten op flensjes eerst. lekker! wel pittig...
Erna gevulde groene pepers in zwarte bonensaus. De pepers waren gevuld met iets lekker plakkerigs maar toch geen kaas. En zware, zoete zwarte bonensaus, zoals het hoort :).
De prijzen zijn wel iets hoger als op de site. (een euro of zo) Wel eens de moeite.