Gisteren overkwam het me weer, zit ik lekker even TV te kijken, komt er ineens een voorstukje van de Farm bij Yorin. Zie ik daar hoe de deelnemers een gillend varken moeten slachten! de Farm is een "amusement"progamma wat ik helemaal niet wil zien, maar om het alvast "spannend" te maken lieten ze deze beelden zien.
Ik werd woedend
, en heel verdrietig tegelijk.
Meteen ben ik daarop een mailadres of telefoonnummer gaan zoeken van Yorin, wat me niet lukte. Ik kon mijn woede op dat moment niet kwijt, en ben met een verdrietig gevoel naar bed gegaan.
Doet hier nou niemand wat aan??? Kan dit allemaal zomaar??? Ik kan er met mijn verstand niet bij.
Ik kies ervoor om geen kranten te lezen, wanneer ik dierenleed of ook ander leed zie zet ik de TV af. Ik heb een gevoelig zieltje, dat weet ik. Steek niet mijn hoofd in het zand, maar ik kan er gewoon niet mee omgaan.
Hier zat ik dus helemaal niet op de wachten. En ik word er kotsmisselijk van hoe wij mensen omgaan met dieren en met elkaar. Ik schaam me soms echt om mens te zijn.
Blij dat ik het in ieder geval kwijt ben op een site waar mensen het begrijpen. Ik voel me soms zo inmens alleen. Mensen in mijn omgeving begrijpen mijn verdriet hierover niet.
Ik moet veel moeite doen deze beelden weer achter me te laten en proberen te genieten van het leven, daarvan ben ik me bewust. Ik help de dieren niet door zelf down te worden. Moet soms wel alle zeilen bij zetten
Ik ga maar weer even verder zoeken hoe ik contact op kan nemen met Yorin. En ik kan alleen maar hopen dat veel mensen hierop zullen reageren, dat het gewoon niet kan!!
Maar ik ben bang dat dit zal blijven gebeuren......
Ik ben nieuw hier, maar bedankt voor het lezen van mijn bericht. Fijn om even van me af te kunnen schrijven.
groetjes Karin