Vegatopia Forum

Help Magic Aura leren koken

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tamara

Help Magic Aura leren koken
« Gepost op: 04 maart 2005, 00:24:53 »
Waar het bij mij omgaat is dat wij altijd zo fantasie - loos eten, er is totaal geen inspiratie, ik wil een verrijking in mijn leven, namelijk verijking in voedsel.

Ik ben dol op eten, en koken is op zich best een leuke bezigheid, ik bedoel niet dat wat wij thuis eten niet goed genoeg is , maar als wij niet verder komen dan af en toe nasi en aardappels met rode kool, nou....................... :-[

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Wat eten we vandaag?
« Reactie #1 Gepost op: 04 maart 2005, 09:24:02 »
Waar gaat het dan mis?

Kiwi

Re:Help Magic Aura leren koken
« Reactie #2 Gepost op: 04 maart 2005, 09:27:14 »
Volgens mij heb ik ook ooit al eens zo'n soort vraag gesteld, ik kan 'm alleen niet meer vinden... :-\

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Help Magic Aura leren koken
« Reactie #3 Gepost op: 04 maart 2005, 09:36:17 »
Ik ben dol op eten
Wat voor 'n eten?

Ga je wel uit eten? Kijk je kookprogramma's? Lees je kookboeken? Probeer gewoon eens iets na te maken van wat je lekker vindt of lijkt. Dat betekent misschien wat uitgebreider shoppen en gewoon eens in de keuken gaan staan en je niet laten afschrikken door een mislukking, die niet eens hoeft te komen. Echt, zo handig ben ik ook niet en het lukt mij ook goed.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Jacqueline

  • ***
  • 309
  • Geslacht: Vrouw
    • Lifecoach
Re:Help Magic Aura leren koken
« Reactie #4 Gepost op: 04 maart 2005, 21:10:20 »