De meeste AH Bonusaanbiedingen zijn verkrijgbaar bij alle AH-winkels. Voor minder alledaagse artikelen heeft u in onze grotere winkels de meeste keuze
Het is een onbekend merk. Ik zou eerder een sapcentrifuge bij Blokker halen van een iets bekender merk.. maar die is niet tegelijk ook blender, maar ik vind die blenders sowieso niks
Hoewel van een onbekend merk, heb ik het ding vandaag gekocht. 50 euro is niet idioot veel. Ik vertel wel of het bevalt.
Nou verschrikkelijk.
Nu het nog kon heb ik hem gelijk teruggebracht. Gelukkig deden ze niet moeilijk.
De citruspres: na twee helften deed de motor het niet meer. Te warm. Na een minuut weer wel en vervolgens weer twee helften en opnieuw stop.
De centrifuge deed het redelijk, maar kon je haast niet schoonmaken. Geen tomaat mogelijk! Terwijl ik gek ben op tomatensap.
De blender. Daarvan zitten de messen te hoog. Daarom blijven er grove stukken onderin zitten. Geprobeerd om een groentesap te maken van tomaat komkommer en courgette. Pas nadat ik er een flinke scheut tomatensap had bijgedaan, kreeg ik een onduidelijk drapje, met nog steeds grove stukken.
Tenslotte, onduidelijke gebruiksaanwijzing met veel waarschuwingen en zonder garantiebewijs!
TROEP DUS.