Je moet nu niet het vooroordeel van heeeeel veel mensen hier gaan bevestigen met zulke negatieve verhalen.
Als je er gezond mee omgaat is het onwijs leuk. Ook de nasleepeffecten vallen reuze mee.
Het is niet zozeer een vooroordeel, zo denk ik erover, ik heb mensen meegemaakt die er stemmen van in hun hoofd kregen en in een psychose terechtkwamen, ook ik heb regelmatig last van Negatieve stemmen in mijn hoofd, en heb het gevoel dat ik steeds bekeken wordt, zoals byv: op mijn werk, op de WC, onder de douche, op mijn eigen slaapkamer(zelfs met de gordijnen dicht!)
Dat is echt heel erg naar, ik heb altijd het gevoel nooit alleen te zijn, ook als ik eet, dan hoor ik ineens Gadverdamme, en dat is tegen mij gericht, omdat ik dan denk dat ik niet netjes eet, of als ik aan het schoonmaken ben hoor ik het ook, dat betekend voor mij dat ik nog harder boenen moet.
Ik ben gelukkig wel zo helder dat ik weet dat mijn eigen hoofd die stem creëerd, het komt niet van bovenaf, dat weet ik zeker.
En wat die negatieve verhalen betreft:"ik vind dat dat juist gezegd moet worden, het geldt als een waarschuwing, ik vind niet dat je drugs de hemel in moet gaan prijzen, alsof het een of ander wondermiddel is, bovendien is het vaak zo dat als je XTC(Amfetamine slikt, dat daar nog wel eens rattengif doorheen wordt gegooid,(zoals Christiaan eigenlijk bedoeld)of Speed, en Speed heeft wel vervelende bij werkingen.
Maar zolang jij er plesier van hebt, en er geen vervelende bijwerkingen van krijgt dan zal er waarschijnlijk wel nixs aan de hand zijn, en dat je het als grapje bedoelde snap ik ook wel, en dat vind ik helemaal niet erg, maar promotie maken voor drugs weer wel, maar ik denk dat dat je bedoeling niet is geweest, dus ik neem je niks kwalijk, ik zeg zelf ook wel eens hier op het Forum:"MMMM, lekker, Amerreto met cola, terwijl er mensen zin die kapot gaan aan drank.
Dan is het ook net of ik er promotie voor sta te maken.
Van mij was het meer een grapje hoor dat je dit moet gebruiken als je je kut voelt. Dat lijkt me idd niet werken. Ik kan niet uit ervaring spreken want ik doe het alleen als ik me goed voel :
Dat weet ik, maar toen ik begon met Drugs gebruiken was er niks mis met mij, maar daarna heb ik geen enkele opleiding meer afgemaakt, ik werd opstandig en agressief etc, het kwam juist door die troep dat ik me rot begon te voelen, en bij de 1 gaat het prima, en de ander wordt er gewoon gek van, dat verschilt nogal per persoon.