Geen vegetarisch restaurant, maar een kruising tussen een kroeg en restaurant. De kwaliteit van het eten ligt VER boven een regulier eetcafe. Er staan vegetarische dingen op de kaart, maar als je het aan de koks overlaat om zelf iets te creeeren krijg je iets nog veel lekkerders. Een keer in de maand, eerste donderdag van de maand, een vijf gangen menu voor 37 euro. Gisteravond was dit een asperge menu:
- Pappadum bakje met een vulling van groene en witte asperges, met saffraansaus (met echte saffraan!)
- Spinazie roomsoep van verse spinazie, met wit en bruinbrood met roomboter
- Overschoteltje van asperges, ei en creme fraiche
- Torentje van plakjes knapperig fillodeeg gevuld met blauwe kaas en verse tuinboontjes op een tomatensalsa, met knödel erbij
- Aardbeiensoep met een bolletje asperge sorbetijs.
Ik heb me helemaal klem gegeten... De porties waren precies goed, zodat je niet te vol zat voor de volgende gang. Alles goed gekruid, gepeperd en gezouten, allemaal verse producten.
De vorige keer dat ik er gegeten heb, heeft de kok iets verzonnen: palet van 4 voorgerechtjes, daarna lasagna en toe een palet van 4 nagerechtjes. Ook toen ontzettend lekker gegeten. Ik weet niet of ze ook veganistische menu's kunnen verzinnen, vast wel.