Vegatopia Forum

Alpro Yofu

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

uzi

Re:Alpro Yofu
« Reactie #60 Gepost op: 04 juli 2005, 13:34:12 »
De perzik heb ik gister geprobeerd, erg lekker ja! wel een beetje een droge nasmaak maar dat zal wel horen, heb ik bij sojamelk ook een beetje.

de aarbei en kers enzo hadden ze hier in de winkel niet dus..

viv

Re:Alpro Yofu
« Reactie #61 Gepost op: 09 juli 2005, 23:10:21 »
heb van de week pakjes yoghidrink gekocht van alpro om te proberen (bosvructhten)
ben benieuwd, ben geen vegan maar wil dit toch eens testen! ;)

Offline bloempjuh

  • ***
  • 196
  • Geslacht: Vrouw
    • b-log
Re:Alpro Yofu
« Reactie #62 Gepost op: 11 juli 2005, 22:49:06 »
Het is meer 'melk' met een smaakje dan yogho-achtig hoor Viv. Maar ik ben er wel fan van, als 't koud is.
Diervriendelijke weblog: http://weblogs.bnn.nl/b-log

viv

Re:Alpro Yofu
« Reactie #63 Gepost op: 11 juli 2005, 23:24:43 »
heb het geprobeerd, het is wennen maar ik kan het innemen zeg maar :O
vroeg me af of het ook met chocosmaak te verkrijgen is dat lijkt me lekkerder eigenlijk! ;)

Tijmetje

Re:Alpro Yofu
« Reactie #64 Gepost op: 12 juli 2005, 23:42:54 »
Alpro en Provamel hebben wel chocoladevla-achtige producten. Alpro verkrijgbaar bij vrijwel alle supermarkten (koeling versie heb ik alleen bij Konmar en Jumbo gezien). Lekker, ook.

viv

Re:Alpro Yofu
« Reactie #65 Gepost op: 13 juli 2005, 00:10:10 »
zal ik die ook eens proberen!!
zag em inderdaad niet bij de AH, alleen de banaan en bosvruchtensmaak ;)

Tijmetje

Re:Alpro Yofu
« Reactie #66 Gepost op: 13 juli 2005, 15:02:10 »
Waren dat niet de yogho-achtige drankjes? De alpro vla staat meestal in de buurt van de sojamelk (niet gekoeld).

smikkeltje

Re:Alpro Yofu
« Reactie #67 Gepost op: 14 juli 2005, 17:16:49 »
ik ken alleen alpro, de yofu met bosvruchten vind ik lekker (smaakt ook beter als je er niet naar kijkt want het ziet er goor uit), maar de perzik vind ik echt heeeel vies. vanillevla en caramelvla is ook erg lekker maar de chocovla is dan weer heel vies. die pakjes met melkachtig spul met smaakjes, is dat een beetje binnen te houden? ben nooit een melkliefhebber geweest...

Monica

Re:Alpro Yofu
« Reactie #68 Gepost op: 15 juli 2005, 07:38:39 »
Van die kleine pakjes gebruik ik de vanille en de bananenvariant als koffiemelk door de granenkoffie. Dan vind ik het wel lekker. Om het zo te drinken, vind ik het te zoet.

Offline Laurie

  • *****
  • 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re:Alpro Yofu
« Reactie #69 Gepost op: 15 juli 2005, 07:42:29 »
Ik vind de bananenvariant op Tjolk lijken, dat bestaat al lang niet meer geloof ik maar had je in een chocolademelk, bananen en een roze uitvoering. En misschien daarom dat ik 'm wel lekker vind; nostalgie!  :O
De bosvruchten vind ik het aller-aller-lekkerste.

Kiwi

Re:Alpro Yofu
« Reactie #70 Gepost op: 15 juli 2005, 08:07:40 »
O, jaaaaaaah! Tjolk  :kwijl: :worshippy: Ik vond die met die aap het lekkerst (banaan).

Aiko

Re:Alpro Yofu
« Reactie #71 Gepost op: 15 juli 2005, 10:52:31 »
Ik zit momenteel oude Donald Duckies van de jaren tachtig te lezen, jeugdweemoed komt op, ik zie continue Tjolkreclame's in het blad. Ik kan mij niet herinneren ooit dat spul eens gehad te hebben trouwens, maar die plaatjes van die beer, aap en 'nijn zijn mij zo bijgebleven.

Offline Indira

  • ****
  • 520
  • Geslacht: Vrouw
Re:Alpro Yofu
« Reactie #72 Gepost op: 15 juli 2005, 10:54:06 »
Lima heeft nu ook een rijst of sojamelk met vruchtensmaak/vruchten ingredienten.
Za Zemiata!

Offline Laurie

  • *****
  • 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re:Alpro Yofu
« Reactie #73 Gepost op: 15 juli 2005, 14:00:03 »
Ik zit momenteel oude Donald Duckies van de jaren tachtig te lezen, jeugdweemoed komt op, ik zie continue Tjolkreclame's in het blad. Ik kan mij niet herinneren ooit dat spul eens gehad te hebben trouwens, maar die plaatjes van die beer, aap en 'nijn zijn mij zo bijgebleven.

Ik vond de chocomel het lekkerst omdat ik het beertje het liefst vond.
ik heb laatst ook oude Duckies zitten lezen, ongelooflijk hoe gedateerd die reclames nu overkomen en hoeveel produkten toen heel hip waren en nu compleet verdwenen....

viv

Re:Alpro Yofu
« Reactie #74 Gepost op: 15 juli 2005, 14:03:31 »
wat ik van de week gedronken heb was inderdaad
een soort yoghidrink met bosvruchtensmaak!
bij de natuurwinkel zag ik ook een ander merk, met ik dacht ook chocolade melk achtig iets
denk dat ik die ook nog eens ga aanschaffen om te testen ;)

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Alpro Yofu
« Reactie #75 Gepost op: 15 juli 2005, 14:05:42 »
Ik vind de bananenvariant op Tjolk lijken,

ja idd! Dat vond ik ook.
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.230
Re:Alpro Yofu
« Reactie #76 Gepost op: 15 juli 2005, 15:37:15 »
Ik vind van al die smakensojamelkjes de choco heel lekker en de rest mwah.
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline willem

  • *****
  • 2.430
  • Geslacht: Man
Re:Vegan Choco Mousse / Pattiserie? / (silken tofu)
« Reactie #77 Gepost op: 18 juli 2005, 21:50:22 »
Klopt, voor hartige zaken ken ik het ook. Heb wel eens een mayo-recept gemaakt met silken tofu; vond dit overigens niet zo geweldig.

Die mousse is echter superlekker, vandaar mijn gedachte om het in gebak te verwerken.


Ik heb nu twee keer Alpro gehad en ik vond het erg lekker. Maar daar zat een smaakje aan, perzik namelijk en andere bijkomstigheden. Maar de substantie is toch ook zonder smaakjes te maken? Dan krijg je een soort kwark; bestaat dat ook?
wees verdraagzaam, oftewel onderdruk je neiging te onderdrukken

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.230
Re:Vegan Choco Mousse / Pattiserie? / (silken tofu)
« Reactie #78 Gepost op: 18 juli 2005, 22:00:50 »
Ik heb nu twee keer Alpro gehad en ik vond het erg lekker. Maar daar zat een smaakje aan, perzik namelijk en andere bijkomstigheden. Maar de substantie is toch ook zonder smaakjes te maken? Dan krijg je een soort kwark; bestaat dat ook?

Wat voor alpro bedoel je dan, de sojayoghurt? Zoiets is er wel in het naturel, bij de natuurwinkel (yofu, is geloof ik van provamel).
Of bedoel je perzikchocomousse ofzo? :confused:
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline willem

  • *****
  • 2.430
  • Geslacht: Man
Re:Vegan Choco Mousse / Pattiserie? / (silken tofu)
« Reactie #79 Gepost op: 18 juli 2005, 22:06:45 »
Ik heb nu twee keer Alpro gehad en ik vond het erg lekker. Maar daar zat een smaakje aan, perzik namelijk en andere bijkomstigheden. Maar de substantie is toch ook zonder smaakjes te maken? Dan krijg je een soort kwark; bestaat dat ook?

Wat voor alpro bedoel je dan, de sojayoghurt? Zoiets is er wel in het naturel, bij de natuurwinkel (yofu, is geloof ik van provamel).
Of bedoel je perzikchocomousse ofzo? :confused:
Nee, hetzelfde spul maar dan zonder smaakjes. Dus geen andere smaakjes, maar zonder. Die Alpro heb ik bij AH gekocht. De substantie vond ik prima, ook een goede nasmaak. Dat is bij sojamelk ook wel anders. Dus ik vroeg me af of dat ook bestond in een naturel versie.
wees verdraagzaam, oftewel onderdruk je neiging te onderdrukken