Vegatopia Forum

Restaurants van Amsterdam & Restaurants van Rotterdam

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Jan

  • ***
  • 413
    • http://www.vegatopia.com
Restaurants van Amsterdam & Restaurants van Rotterdam
« Gepost op: 02 maart 2002, 13:41:00 »
Wat heb ik daar in godhemelsnaam aan, aan gidsjes waarin zo ongeveer àlle restaurants van Amsterdam en Rotterdam bij elkaar gepropt zijn met een korte beschrijving? Ik heb maar één eetadresje nodig vanavond. Wat moet ik met de wetenschap dat West Pacific (een restaurant op het Westergasfabriek-terrein in Amsterdam) volgens het gidsje 'een overjarige maar sfeervolle padvindershut' is? Ik wil gewoon weten of je daar vegetarisch kunt eten en of dat een beetje goed is. Maar goed, als je niet in een zuurpruim-bui bent, zijn het best aardige gidsjes met meningen en ervaringen over restaurants, bij elkaar gebracht door de bezoekers van www.iens.nl en ontdaan van de spelfouten en andere ongerechtigheden door het Iens-team. Lollig en soms ook handig is dat de gidsjes verschillende 'ingangen' hebben. Zo kom je er makkelijk achter dat volgens Iens Betty's in de Amsterdamse Rivierenbuurt het beste vegetarische restaurant is (waardering 8,1) en Esoterica in Amsterdam West het slechtste (waardering 4,6). In de categorie hip/trendy scoort Blakes in de Jordaan het hoogst (8,7) en bij de kindvriendelijke restaurants staat Lotus in de Nieuwmarktbuurt met een score van 8,8 bovenaan.


Iens Independent Index
Restaurants van Amsterdam
Prijs: E 10
ISBN: 90 225 3021 3
Klik hier om te bestellen


Iens Independent Index
Restaurants van Rotterdam
Prijs: E 10
ISBN: 90 225 3022 1
Klik hier om te bestellen



"Want dieren zijn precies dan mensen!"