Beetje naief om dat te denken. Mensen staan hoger op de evolutieladder en daarom zal in de Westerse wereld een mensenleven altijd hoger gewaardeerd worden dan een dierenleven.
Ik neem aan en hoop dat jij het ook erger vindt wanneer een dierbaar persoon overlijdt, dan wanneer het om je huisdier gaat, hoe lief en hoe dierbaar dat dier ook was.
Mensen hoger dan dieren? :O :O :O
Waarom dan? omdat ze kunnen praten en hun kont afvegen met toiletpapier? :O
Ik zie dat niet zo.
De reden waarom een dier een andere behaneling krijgt dan de mens is vanwege het feit dat men zich HOGER SCHAT BAH!
Dieren zijn lief en behandelen je met respect ik jank net zo hard om de kat als om famillieleden(is dat zo gek?
Tuurlijk heb je met je Familie een hechtere band, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dier en mens niet evenveel mis.
Ik ben verscheidene mensen(cq)beesten tegengekomen in mijn leven en zij hebben mij behoorlijk respectloos behandeld, met dieren is dat wel anders.
Van hen krijg ik wel respect en ik geef ze dat terug.
Een dier zou niet zeggen: Ahum(eigenwijze kop) ik ben veel meer waard en sta hoger op de Evolutie ladder dan de mens, een mens doet dat wel en daar ligt de fout.
Ik bedoel niet dat jij een eigenwijze kop hebt hoor, maar de mens in zijn algemeenheid