Ik zou het ook niet eten, vegetarier betekend geen diertjes en als het dan TOCH gaan trekken in dierelijke boullion tja, dat is hun fout, daar hoef ik mijn principes nite voor over boord te doen.
Hoe 'onbeschoft' het ook zou zijn, ik vind t onbeschofter om er TOCH vlees in te doen terwijl je weet dat iemand vega is.
Hier ben ik het wel mee eens, alhoewel de meeste mensen op het moment dat ze je uitnodigen niet helemaal zeker zijn over welk soort Vegetariër je bent, ben je een flexibele vegetariër of een standvastige principiële Vegetariër?
De een vind het geen probleem als de balletjes uit de soep worden geschept om dan vervolgens zonder blikken of blozen die soep lekker op gaan zitten lepelen, de ander denkt daar anders over, ik weiger ook maar iets te eten waar vlees in zit, die zou dan ook gewoon consequent moeten blijven vind ik, ongeacht wat die persoon daar van vindt ja of nee.
Maar... Eet je bij kennissen die behoorlijk op de hoogte zijn wat jouw standpunten betreft, en vervolgens maken ze de fout, door je soep aan te bieden waar vlees in zit?
Tsja, dan vind ik dat die persoon dan niet het recht heeft om boos te worden als jij vervolgens die soep weigerd en vriendelijk bedankt, zij zouden dan beter moeten weten, vind ik.