Vegatopia Forum

voorbereiden v. rijsttafel

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Emperor

voorbereiden v. rijsttafel
« Gepost op: 07 april 2006, 18:41:24 »
Ik heb net alle spullen gekocht voor een vegetarische Rijsttafel(nou ja 95% vegetarisch,mijn vriendin is gek op vlees ::) )

Allen moet ik morgen tot 17.00 werken.
Hebben jullie tips met hoe voortebereiden dat alles zonder stress toch op tafel staat.  :-\

Offline dorinka

  • ****
  • 741
  • Geslacht: Vrouw
Re:voorbereiden v. rijsttafel
« Reactie #1 Gepost op: 07 april 2006, 18:41:57 »
plannen om laat te eten?
Zo.

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:voorbereiden v. rijsttafel
« Reactie #2 Gepost op: 07 april 2006, 19:48:13 »
Nu beginnen. Kan het alvast goed marineren :D
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:voorbereiden v. rijsttafel
« Reactie #3 Gepost op: 07 april 2006, 19:56:36 »
Hebben jullie tips met hoe voortebereiden dat alles zonder stress toch op tafel staat
Dat is vrij lastig als we niet weten wat je precies op tafel wilt gaan zetten. Sommige dingen kunnen misschien best wel goed voorbereid worden, en anderen juist niet.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Selly

  • *****
  • 30.781
Re:voorbereiden v. rijsttafel
« Reactie #4 Gepost op: 07 april 2006, 22:12:08 »
De meeste dingen die ik altijd maak bij een rijststafel zijn prima op te warmen. Maar zoals gezegd: we weten niet wat je gaat maken. Wel lekker: rijsttafel.
,,,,فلافل

Emperor

Re:voorbereiden v. rijsttafel
« Reactie #5 Gepost op: 08 april 2006, 07:07:24 »
Het is nu 7 uur in de ochtend.
Heb niet geslapen want moest keuken en rest van huis schoonmaken voor de gasten (en mijzelf :schater:)

MOET OVER 3 UURTJES WERKEN

Maar t gaat lukken ik zorg dat ik alles mise en place heb gemaakt (alles voorgesneden,gemarineerd enzoo) en heb gebeld dat ze iets mogen later komen.
Dank en nu aan de koffie! :koffie: