Van de week was ik alleen thuis omdat mijn ouders een weekje weg waren, en dus wou ik voor mezelf een goede hoeveelheid pasta maken, waar ik dan meerdere dagen van kon eten (ik ben, als ik alleen ben, liever lui dan moe in de keuken).
Het was alleen laat, ik had erge honger, waardoor ik niet al te stille handjes heb. Dus toen ik het tofu crum in de sauspan wilde gooien, spatte de olie direct op, waarvan ik schrok. Dus snel mijn hand wegtrekken - de hand waarin ook het bakje van de tofu crum zat.
Simpel gezegd, de keukenvloer en het aanrecht lagen bezaaid met tofu crummetjes =D
Had trouwens ook wel GIGANTISCH veel gemaakt, vooral van de saus; niet zo op gelet bij het klaarmaken. Heb ik toen zaterdag avond, zondag ochtend, -middag, -avond en maandag avond nog van kunnen eten
Maandag moest dan alleen wat pasta bijgemaakt worden, omdat mijn ouders toen weer thuis waren
Was overigens wel erg lekker - ik houd van een goed gevulde pastasaus, dus zat 'r tofu crum, crispy maïs en doperwtjes in, en een pakje Tomato Frito - Paprika. *nyam nyam*