Bij het maken van een lawaaisausje (equivalent van lawaaisoepje, pakje + water), heb ik de hoeveelheid water verkeerd gelezen. Er stond 1,5 dl. Ik heb toen 1,5 liter in de pan gegooid. Dat kon ik toen weggooien (geloof me, het was zelfs voor een 'fake' soepje te waterig), en driftig gezocht naar ander sausje voor de al flink afkoelende tagliatelle, is uiteindelijk een groentesausje geworden, die gelukkig er prima bij smaakte.
Ik schaam me er nog steeds voor xD
Niet vies, maar niet wat ik had verwacht: tosti gekregen bij mijn tante, bleek er helemaal niks in te zitten.
Ook uiteraard het eeuwige 'wij haten vega's' probleem dat helaas nog steeds voorkomt bij een flinke hand vol koks: had een aardappelpannenkoek besteld met onder andere tomaatjes, kaas, knapperige groentes erbij, yummie toch? Niet dus: een walgelijk, niet bepaald gaar mengsel van beslag en aardappel, dreef bijna van m'n bord af van de vettigheid. Heb uiteindelijk, braaf zijnde, het toch maar opgegeten, gelukkig was de bijgeleverde groente wel te eten. Jammer dat het allemaal een uurtje later toch besloot niet verteerbaar te zijn - heb me nog nooit zo beroerd gevoeld na een restaurantbezoek.