Vegatopia Forum

Kookblunders

Offline fem fatale

• Forumkenner 2010 en 2012
  • 7.160
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Kookblunders
« Reactie #240 Gepost op: 22 juni 2009, 20:05:39 »
Als je er echt verdrietig bij zou kijken, zou je van mij je geld terug krijgen én een gratis vervangend product mogen uitzoeken. Maar dan hangt het er van af wie je treft, want ik mag gratis producten uitdelen en gewone cassieres niet volgens mij (al zou ik het geen probleem vinden als ze het wel deden, met mate dan).

He Xiara, je kunt ook gaan chanteren! :D Zo van: "Ik ken via Vegatopia een werkvloermanager en die geeft altijd geld terug + gratis produkt. En die persoon heeft ook hoge contacten bij het AH management..." Gna gna...
Maar dan moet ze wel het goede jargon gebruiken. En ik ben niet hoog genoeg om via de telefoon opdrachten te kunnen geven. (Er zijn serieus mensen die dat proberen als ze iets gratis of goedkoper willen.)
Supercalifragilisticexpialidocious!

Schanulleke

« Reactie #241 Gepost op: 22 juni 2009, 21:53:07 »
(Er zijn serieus mensen die dat proberen als ze iets gratis of goedkoper willen.)

Klanten of AH-medewerkers?

Offline fem fatale

• Forumkenner 2010 en 2012
  • 7.160
    • fatalefem
« Reactie #242 Gepost op: 22 juni 2009, 22:11:10 »
Klanten. En dan geven ze mij een mobiele telefoon waar dan een medewerker van een andere winkel aan de andere kant zou hangen, en dan moet ik doen wat die zegt.
Doe ik natuurlijk nooit, want als je op die manier je gelijk moet halen, dan heb je dus wel heel erg geen gelijk.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Schanulleke

« Reactie #243 Gepost op: 22 juni 2009, 22:46:48 »
Doe ik natuurlijk nooit

Goed zo, fem! Wat mensen al niet doen voor geld... (Even offtopic: ik heb een tijd als reisleidster gewerkt en dan gebeurde het regelmatig dat ontevreden gasten riepen: "Ik heb een broer die advocaat is, die zal jullie wel even aanklagen" of "We stappen naar de pers, want onze buurman is journalist". Sindsdien ben ik ronduit allergisch voor mensen die ergens een slaatje uit proberen te slaan. >:()

Offline Xiara

• 457
    • http://2.bp.blogspot.com/_rL_1BM7gbio/SYcSEez_SgI/AAAAAAAAAAM/1DIH_MZOQZs/s320/3267.gif
« Reactie #244 Gepost op: 23 juni 2009, 10:14:53 »
owja, altijd profiteren is iets waar ik ook helemaal niet van hou.
Als deze burger ook niet zo vreselijk goor was geweest zou ik het niet eens proberen. Maar goed, donderdag haal ik weer boodschappen, dus zal er dan achteraan.

Wat trouwens wel heel vervelend is, is als je dus wel gelijk hebt en je krijgt niks vergoed. Ik had eens zakjes gourmet, lagen netjes in een koele kast maar waren veel te vroeg over datum en stonden helemaal bol. Mee terug gegaan naar de dierenwinkel, maar kreeg maar 1 nieuw zakje  :-\

(we dwalen wel een beetje offtopic geloof ik ;))
Als niemand je begrijpt ben je in elk geval niet simpel

Schanulleke

« Reactie #245 Gepost op: 13 juli 2009, 09:54:50 »
Gisteren een brood gebakken van gerstmeel. Althans, een poging gedaan. Deeg wilde niet rijzen en het eindresultaat brokkelde uit elkaar. Zit nu zonder brood. :(

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #246 Gepost op: 13 juli 2009, 10:22:09 »
"Ik heb een broer die advocaat is, die zal jullie wel even aanklagen"

Ja, zo eentje hadden wij ook toen ik op de klantenservice werkte van een bedrijf. Die stuurde dreigmail met smiley's, vol met taalfouten haha. Tuurlijk, u bent advocaat, dat zien we meteen!  ::)
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.928
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
« Reactie #247 Gepost op: 13 juli 2009, 10:30:58 »
Dat dreigen met aanklagen deden de spammers die ik aan de lijn had ook wel eens. Meestal antwoordde ik dan "Graag, gratis publiciteit is altijd welkom".

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
« Reactie #248 Gepost op: 15 augustus 2009, 23:32:51 »
Ipv garam massala een boel kaneel in de pindasaus doen. Smaakt overigens prima.

Offline Annemieke

• 18.716
    • Rozemarijn koken & foto
« Reactie #249 Gepost op: 16 augustus 2009, 10:42:29 »
hihi

Offline Eelco

• Admin
  • 20.666
    • Mijn Homepage
« Reactie #250 Gepost op: 16 augustus 2009, 13:08:15 »
Ipv garam massala een boel kaneel in de pindasaus doen. Smaakt overigens prima.
:heehee: En zo kom je weer op nieuwe ideeën.

Maarreh, wat heeft garam massala bij jou in de pindasaus te zoeken? Maak je een exotische Indiase variant of zo? En bij wat voor gerechten serveer je het?

Mijn pindasaus is normaalgesproken Indonesisch, met knoflook, gember, pepertje, sojasaus, suiker, zout. Vrij standaard dus. En ik ben altijd in voor experimentjes!
War is peace, freedom is slavery, and ignorance is strength

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
« Reactie #251 Gepost op: 16 augustus 2009, 13:47:01 »
Die van mij is low carb, dus pindakaas (van Calve, zonder suiker), kokosmelk, gember, knoflook, sambal (vermoedelijk zo'n goedkope variant die je alleen in de provincie kan kopen), cayennepeper, komijn en dus garam massala.

Deze saus heeft dus niet dat zoete van de standaard satesauzen ivm het ontbreken van suiker, maar is erg lekker. Hoewel ik hem toch iets te vaak eet, naar mijn zin.

Verder doe ik het bij (in kokosolie) gebakken tofu en groenten.

Offline koekje

• 2.503
« Reactie #252 Gepost op: 27 augustus 2009, 06:53:35 »
De finger guard weer niet gebruikt bij de mandoline. Deze keer wel met resultaat (stuk van mn duim is er af)  :(
'Never eat more than you can lift' - Miss Piggy

Offline IneN

• 873
« Reactie #253 Gepost op: 27 augustus 2009, 12:02:06 »
De finger guard weer niet gebruikt bij de mandoline. Deze keer wel met resultaat (stuk van mn duim is er af)  :(

Ieuhhhh!!  :-\ Auw!

Offline Maartje!

• Staafmixermeisje. Pur sang.
  • 6.752
« Reactie #254 Gepost op: 27 augustus 2009, 12:07:33 »
Ik weet daar alles van (en L ook), maar het heelt weer, alleen durf je nu waarschijnlijk de mandoline nooit meer te gebruiken...
(Alhoewel: L en ik stonden laatst in een winkel verlekkerd te kijken naar een wat zwaarder, kloeker uitziend model dat ook een betere finger guard leek te hebben...)
This is between me and the vegetable!

Offline lieve lijn

• 4.047
« Reactie #255 Gepost op: 27 augustus 2009, 12:12:26 »
ik dacht ook dat ik hem nooit meer zou gebruiken.. maar hmmm gebruik hem toch weer regelmatig  ;D en om nou te zeggen dat ik de fingerguard wel gebruik  ::)
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Aiko

« Reactie #256 Gepost op: 27 augustus 2009, 18:40:26 »
Waarom denk ik dat het over muziek gaat en niet over eten / koken?

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.928
    • dimitri.org
« Reactie #257 Gepost op: 27 augustus 2009, 18:45:22 »

« Reactie #258 Gepost op: 27 augustus 2009, 18:47:09 »
Waarom denk ik dat het over muziek gaat en niet over eten / koken?

Aan muziekinstrumenten zou ik mijn vingers maar niet branden. :P
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline Nevyn

• 1.426
« Reactie #259 Gepost op: 18 september 2009, 18:36:24 »
Mike had gisteren broodjes laten aanbranden in de oven. Maar dat ze nog steeds in de oven stonden wist ik niet en ik heb de oven nodig voor het eten..... Het staat nu enigszins blauw hier.