Vegatopia Forum

Nijmegen

Online Eelco

• Admin
  • 20.664
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Re: Nijmegen
« Reactie #140 Gepost op: 06 oktober 2023, 20:44:47 »
Vanaf 29 oktober is het menu in De Plak volledig vegetarisch.
Veganistisch bedoel je? Want De Pak was toch altijd al vegetarisch, of heb ik het mis?
War is peace, freedom is slavery, and ignorance is strength

Offline karl

• 6.375
« Reactie #141 Gepost op: 07 oktober 2023, 07:21:05 »
Nee, De Plak heeft/had ook vis en vlees op de kaart staan, hoewel ze veel vegetarische gerechten hebben. Joke meldde me ook al dat De Plak (na een sluiting?) helemaal vegetarisch wordt. Moet in een krant hebben gestaan?

Online Eelco

• Admin
  • 20.664
    • Mijn Homepage
« Reactie #142 Gepost op: 07 oktober 2023, 11:35:46 »
Nee, De Plak heeft/had ook vis en vlees op de kaart staan, hoewel ze veel vegetarische gerechten hebben.
Ah, dan heb ik dat altijd verkeerd begrepen. Ik dacht dat het een activistische, vegetarische tent met kaasgehakt was  ;D
War is peace, freedom is slavery, and ignorance is strength

Offline karl

• 6.375
« Reactie #143 Gepost op: 07 oktober 2023, 11:59:45 »
Ja, dat klopt ook wel en het kaasgehakt is hun signature dish. Maar op hun site zag je tot nu toe ook altijd iets niet-vegetarisch: https://www.cafedeplak.nl/menu/avondeten
Ik veronderstel dat dit dan zal geschrapt worden.
Ik ga binnenkort naar Nijmegen en zou er wel willen eten, maar je kan er niet reserveren en dat vind ik wel vervelend op een drukke avond.

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
« Reactie #144 Gepost op: 07 oktober 2023, 20:50:16 »
Nee, De Plak heeft/had ook vis en vlees op de kaart staan, hoewel ze veel vegetarische gerechten hebben. Joke meldde me ook al dat De Plak (na een sluiting?) helemaal vegetarisch wordt. Moet in een krant hebben gestaan?

Ze zeggen het op Instagram, daar zag ik het. Ze hadden altijd idd veel vega, maar ook vis en vlees. Bijvoorbeeld ook lever, maar wel biologisch.

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
« Reactie #145 Gepost op: 07 oktober 2023, 20:51:58 »
Ik ga binnenkort naar Nijmegen en zou er wel willen eten, maar je kan er niet reserveren en dat vind ik wel vervelend op een drukke avond.

Als je op tijd komt, gaat het vaak wel. Of je wacht even aan de bar met een drankje, goed te doen :)

Offline karl

• 6.375
« Reactie #146 Gepost op: 13 november 2023, 16:50:40 »
We zijn weer naar Indian Way geweest. Heeft lekker eten, grote vegetarische keuze en is helemaal niet duur. Vooraf was vooral de gefrituurde aubergine en ook de gefrituurde ajuin een ontdekking. Had zelf chana masala als goed hoofdgerecht, de jalfreezi die mijn vrouw nam was pittiger dan we gewoon zijn. Mooi dat je kan kiezen tussen rijst en naanbrood, dat laatste wordt bijna overal aangerekend. De wijn krijgt hier minder aandacht, we wilden een fles witte wijn maar die was niet gekoeld dus maar rode gevraagd. Dat was Indiase en best lekkere, voor minder dan 20 euro! Maar schijnbaar dus niet meer keuze. Het schijnt in vele restaurants ongewoon te zijn een fles wijn te bestellen, cocktails zie je wel veel (wat ik dan weer gek vind om heel de tijd bij je diner te drinken.)