Gisteren bij Heertjes in Nijmegen. Helaas viel het een beetje tegen. Aantal jaren geleden vond ik het beter.
We kregen een amuse, met vis en lamsbouillon. Vind T. niet erg, maar toen ik zei dat ik geen vlees at, zei de gastheer dat het van het huis was en dat hij straks wel op ging nemen wat ik wel en niet lustte. Ok, toen kreeg T. de vis. Maar jammer dat ik niet een andere amuse kreeg.
We namen vier gangen. Het vooraf vond ik wel lekker. Het was een soort groentjekoekje op taugesalade. Het tussengerecht was schijfjes aardappeltjes met 2 soorten kaas, eigenlijk vond ik dat een fantasieloos gerecht.
Hoofd was groente gevuld met hummus. Op zich wel smakelijk en eigenlijk ook wel fijn dat het vegan was, maar wederom niet zo heel spannend.
Toe hadden we kaas, en nog een zoet toetje. Heerlijk ijs. Iets met kardemom.
Vond de bediening deze avond wat slordig, hij wist vaak niet precies wat het was, en voor dit geld (ik heb iets meer dan 100 euro betaald voor 2), verwacht ik toch net wat meer kwaliteit.
De inrichting mag ook wel wat vernieuwd en op de wc was het ijskoud.
Wel een fijne avond gehad hoor, en ik vind het dubbel, ik voel me nu echt een snob. Het was niet slecht, maar ook niet de perfecte avond waar ik op hoopte.