Cafe DaenAfgelopen weekend zijn mijn man en ik een weekendje in de buurt van Nijmegen geweest.
'S avonds zijn we het centrum in geweest en hebben op de oude markt een hapje gegeten.
We wilden niet te duur en gezien mijn zwangerschapsmisselijkheid was de keus ook wel wat beperkt...
Cafe Daen had wel een aardige kaart en een maaltijdsalade trok mij wel, dus *hop* aanschuiven maar!
Helaas, de maaltijdsalade met geitenkaas viel erg tegen....
Ten eerste zat de penne er niet bij. Ook viel mijn oog gelijk op een blaadje zanderige sla.
Tolerant als ik zwanger ben verzocht ik de bediening hier iets aan te doen. Excuses, en ik kreeg een nieuwe salade. Mijn man had zijn gerecht ondertussen bijna op....
De nieuwe lichting sla zag er beter uit. Een flink bord vol, deze keer met penne-pasta.
Helaas zat ook hier weer sla tussen wat niet goed was. Een lollo rosso sla die verlept was.
Ik dacht eerst dat het misschien kwam doordat er warme geitenkaas op lag, maar de rest van de sla was wel okay.
Tja, het hele gerecht kostte maar 9,50,- maar toch vind ik dat je ook voor deze prijs gewoon een goed bord eten moet krijgen. Ik snap ook niet dat een "kok" zijn ingredienten niet goed bekijkt. Verlepte sla is gewoon verlepte sla.
Op de vraag of de salade lekker was heb ik dus ook eerlijk geantwoord. Zij begrepen niet dat de sla verlept was, want het was allemaal 's morgens vers binnen gekomen.
De samenstelling van de salade vond ik trouwens ook niet je-van-het. Een dressing van frambozen en ook nog extra honing smaakt wel heel erg zoet. Daarbij ook nog druiven.
Persoonlijk hou ik ook niet van de combi tomaat-geitenkaas.
Tja, zou het komen doordat ik zo reuze zwanger ben?