Vegatopia Forum

Blaasspuitzak

Offline bart

• 2.585
  • Geslacht: Man
Blaasspuitzak
« Gepost op: 09 december 2004, 23:15:20 »
In een kookboek van iemand wiens naam hier niet genoemd mag worden ;) kwam ik een recept tegen waarvoor je zo'n profi spuitzak waar gaspatronen inmoeten voor nodig hebt. Sowieso is zo'n zak een goede aanschaf, want dan ben ik in staat om legaal tonnen van die patronen aan te schaffen en voor veel geld te verkopen als narcoticum. Maar als dat ding er toch staat heb ik er misschien in de keuken ook wat aan. Wie heeft wel eens met een patroonspuitzak gewerkt? Wanneer is het handig om er één te kopen? Zijn ze fijn, stoer, groot?
It's a long way to the top if you wanna rock n' roll

Offline Selly

• 30.783
Re:Blaasspuitzak
« Reactie #1 Gepost op: 09 december 2004, 23:20:10 »
hmm zag er 1 op marktplaats voor 20 euro
« Laatst bewerkt op: 09 december 2004, 23:22:10 door Selly »
,,,,فلافل

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #2 Gepost op: 09 december 2004, 23:26:22 »
k*t ik had nog een berichtje getikt maar dat heb ik net gedelete  :'(
ik schreef dus dat ik er een half jaar terug aardappelpuree mee maakte en dat het een gek apparaat is (best zwaar). En dat ik een artikel had gelezen dat je overal dood wordt gegooid met gerechten die met zo'n ding worden gemaakt (schuim van dit, schuim van dat), en dat het dus niet meer hip is (maar dat is een andere draad), maar degene die dat artikel schreef vond ik geloof ik ook niet leuk maar ik weet niet meer wie dat was. En dat de kok die niet met naam genoemd mag worden het tof vindt strekt natuurlijk ook niet tot de aanbevelig  ;)
Maar ik heb vorige week in het horecacentrum a'dam naar die dingen zitten kijken (kosten vanaf 60 euro ongeveer) en toen vond ik het al zo'n enorm apparaat voor jou en verbaasde het me dat je er nog nooit over begonnen was  :)
« Laatst bewerkt op: 09 december 2004, 23:27:00 door Selly »
,,,,فلافل

Offline bart

• 2.585
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 09 december 2004, 23:58:51 »
Ik zal eens overleggen met mijn bankrekening en mijn dealer bij Betsies.
It's a long way to the top if you wanna rock n' roll