Ik heb met volle overtuiging op AH gestemd. Ze hebben daar een enorm assortiment (als je bijvoorbeeld kijkt naar de AH op het Gelderlandplein in A'dam: kwijl kwijl), ook veel lékkere vegetarische produkten, groenten & fruit zijn meestal best mooi en ook zijn er elke week wel 2 soorten groenten en 2 soorten fruit in de aanbieding (zal vast ook wel bij andere supermarkten zo zijn, maar goed). Helaas is het duur, waardoor ik met een overgroot deel van Euroshopper in m'n mandje beland. AH eigen merk vind ik ook erg goed.
Ook ga ik regelmatig naar de Dirk vd Broek. Die op het Marie Heinekenplein in huge, fijne winkel ook (behalve dat Anja Joos er doorgeschopt is), ook uitgebreid in groenten & fruit en ook veel vegetarische producten, alleen net die, die ik niet zo lekker vind. Gelukkig wel Quorn.
Tevens ga ik naar de Super de Boer: kutwinkel, ronduit. In ieder geval die bij mij in de buurt zit en die ene die bij mijn ouders in de buurt zit. Klein kutassortiment, klote personeel etc. Weinig eigen merk ook, zuivel eigen merk is bijvoorbeeld vaak uitverkocht. Allergoorste vegetarische producten.
Heb onlangs een C1000 ontdekt vlak waar ik woon, met een groot assortiment en Planet Green producten! Vooral de 'knakworsten' zien er lekker uit (lekkerder dan van AH), maar ik heb er voor mijzelf nog geen boodschappen gedaan.
Ga binnenkort verhuizen, dan heb ik een AH en een Edah heel dicht bij, dus dan kan ik mooi afwisselen.