Mijn favoriet is als stamppot. Lekker.
Maar dan heb je toch heeel erg gare spuitjes of zie ik het verkeerd.Persoonlijk snap ik de titel van het draadje niet, spruitjes zijn heerlijk. Mits niet tot snot gereduceerd.Vroeger prakte ik er een pot appelmoes doorheen, tegenwoordig vind ik het gewoon zo lekker.
Persoonlijk snap ik de titel van het draadje niet, spruitjes zijn heerlijk.
Citaat van: *Lelle* op 25 november 2009, 17:11:26Maar dan heb je toch heeel erg gare spuitjes of zie ik het verkeerd.Persoonlijk snap ik de titel van het draadje niet, spruitjes zijn heerlijk. Mits niet tot snot gereduceerd.Vroeger prakte ik er een pot appelmoes doorheen, tegenwoordig vind ik het gewoon zo lekker.Neeee, juist niet. Je kookt/stoomt ze nog net niet beetgaar en in de saus garen ze dan door tot beetgaar.Lekker!
Ik snap het ook niet van die spruitjesheidenen. Ik vind het snoepgoed, en kook het wel eens als tussendoortje...
niet de hele draad doorgelezen, maar spruitjes heel kort koken, vervolgens roerbakken met tomaat, groene curry ( kuipje AH ), en een stuk santen ( kokos ) vind ik heeeeeel erg lekker. En dan hou ik niet eens van spruiten!