Vegatopia Forum

Ajanta gesloten!

Offline J@n

• 99% uitgekookt
  • 10.299
Ajanta gesloten!
« Gepost op: 17 november 2004, 12:12:15 »
Ik hoor het nu pas, maar het ook onder Vegatopia-bezoekers populaire restaurant Ajanta in Utrecht is een week of twee terug op last van de gemeente gesloten.

Bron: Utrechts Nieuwsblad

Kiwi

Re:Ajanta gesloten!
« Reactie #1 Gepost op: 17 november 2004, 12:19:04 »
Ik heb er al een wijziging voor ontvangen voor de restaurantgids, had alleen gisteravond geen tijd om het aan te passen.

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #2 Gepost op: 17 november 2004, 12:33:34 »
oh waarom zou dat zijn? Op last van de gemeente? Iets met vergunningen of zou er iets ranzigs aan de hand zijn?
,,,,فلافل

Offline Sander

• 5.528
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 17 november 2004, 12:45:18 »
Het zijn zeker terroristen!  ;)
“it's strange how life makes sense in time...”

Offline J@n

• 99% uitgekookt
  • 10.299
« Reactie #4 Gepost op: 17 november 2004, 12:50:22 »
Uit het UN:

Kohli is in de problemen gekomen doordat hij eerder dit jaar vanwege een huurgeschil zijn restaurantactiviteiten in de kelder met het huisnummer 207 moest staken. Hij verhuisde de zaak helemaal naar de kelder ernaast op nummer 209. Daar serveert hij naar eigen zeggen ook al twaalf jaar lang zijn gerechten. Er is alleen één probleem: voor die kelder kreeg en krijgt hij van de gemeente geen restaurantvergunning.

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.928
    • dimitri.org
« Reactie #5 Gepost op: 17 november 2004, 13:00:36 »
Uit het UN:

Kohli is in de problemen gekomen doordat hij eerder dit jaar vanwege een huurgeschil zijn restaurantactiviteiten in de kelder met het huisnummer 207 moest staken. Hij verhuisde de zaak helemaal naar de kelder ernaast op nummer 209. Daar serveert hij naar eigen zeggen ook al twaalf jaar lang zijn gerechten. Er is alleen één probleem: voor die kelder kreeg en krijgt hij van de gemeente geen restaurantvergunning.

En eh... had ie die toevallig wel voor nummer 207?

Offline J@n

• 99% uitgekookt
  • 10.299
« Reactie #6 Gepost op: 17 november 2004, 13:04:32 »
Uit het UN:
En eh... had ie die toevallig wel voor nummer 207?

Volgens mij wel. Anders kun je toch niet 23 jaar lang een restaurant drijven? Of zou het al die tijd gedoogd zijn?

Offline cornflake

• 127
    • muzieklijstjes enzo
« Reactie #7 Gepost op: 18 november 2004, 22:03:37 »
We hebben er nog eens een Vegatopia-meeting gehouden! Dat waren nog eens tijden hè, Jan ;)
...just follow the day and reach for the sun. (The Polyphonic Spree)

gast-c2c

« Reactie #8 Gepost op: 12 januari 2006, 19:51:35 »
Ik hoor het nu pas, maar het ook onder Vegatopia-bezoekers populaire restaurant Ajanta in Utrecht is een week of twee terug op last van de gemeente gesloten.

Maar als je van lekker Indiaas eten houdt kun je wel een afhaalmaaltijd meenemen van Jag v/h Ajanta, zie http://www.curry2carry.nl

Ik vond het in ieder geval heel lekker, en ook leuk ze zijn bijna alle dagen van het jaar open tijdens etenstijd :O