Elke dierenrechtenorganisatie dat zich inzet voor dieren is welkom.
IK vind het eerlijk gezegd gewoon gelul dat de dierenbescherming rijk zal zijn.
Hier heb ik namelijk iets op te zeggen.
Wat betreft het geld om een dier te beschermen kan er nooit genoeg van zijn, dus lul niet over teveel het is eerder te weinig
Wat betreft de vergelijking (financiën) met andere dierenrechten organisaties, ja, dan zou het inderdaad zo kunnen zijn dat de dierenbescherming meer in te komen heeft dan menig ander, maar dat komt dan ook onder andere door het feit dat menig Nederlander een poesje veel aaibaarder vindt dan een varken of kip en daardoor meer geld doneert.
Men vindt dat je een poesje niet mag verwaarloozen en een koe of varken blijkbaar wel.
Dus staan de Bio-Industrie dieren min of meer in de kou, simpelweg vanwege hun uiterlijk, en weten jullie wat dat betekend? :angry4::" RASISME :angry4:.
En dat is fout, tsja, een varken is anders dan ons, het staat lager op de evolutie ladder dan ons(bleeh, bleeh) Allemaal gelul! En dat gelul daar ben ik eens een keer zat van, poesjes voortrekken omdat ze aaibaarder zijn en eerder bij je op schoot kruipen maar het varken kan doodvallen in wat voor wereld leven wij nou eigenlijk?, ik schaam me er zolangzaamerhand voor het feit dat ik mens ben!
Mensen zijn egotrippers, ze zien alleen maar het leed van hun dierbaren, de mensjes.
Alles wat er anders uitziet dan hun wordt gediscrimineerd en verwaarloosd, het is een zuivere vorm van rasisme, geloof me nou maar het is zo.
En dat gezijk over rijk zijn is gelul, elk dier wat lijd is er 1 teveel, dus wees blij dat er een organisatie bestaat zoals de dierenbescherming, jullie zouden toch zeker niett willen dat deze terreur door blijft gaan?
Of wel soms? :angry4: