En de rest van het forum klaagt over 30 worden of noemt het zelfs 'bijna dood' Maar waarom wordt je als 21-jarige niet serieus genomen dan?
Later als ze groot is weet ze wel beter!
dat mensen (jonkies vooralsnog) mij dingen vragen alsof ik ze weet en dat als ik eens een keertje het voortouw neem het zowaar gevolgd wordt.Dat is een rare gewaarwording.
Citaat van: Aiko op 07 november 2006, 22:14:43Later als ze groot is weet ze wel beter!Au contraire... Ik merk dat ik steeds vaker "meneer" genoemd word, dat mensen (jonkies vooralsnog) mij dingen vragen alsof ik ze weet en dat als ik eens een keertje het voortouw neem het zowaar gevolgd wordt.Dat is een rare gewaarwording.
Maar jij bent toch veel ouder dan ik?
als ik wil dat mensen iets doen, dan doen ze het ook.
Maar ik ben het wel met Sanja eens, serieus genomen worden heeft niets met leeftijd te maken, dat moet je gewoon afdwingen.
Ik bedoel eigenlijk meer dat mensen ervan uit gaan dat je als 21-jarige nog niet helemaal 'af' bent.
Ik zie in ieder geval dat veel leeftijdsgenoten alleen met zichzelf bezig zijn i.p.v. zich in te zetten voor anderen.
Citaat van: fem fatale op 08 november 2006, 00:44:04Maar jij bent toch veel ouder dan ik?En dankjewel.
Citaat van: Christiaan op 08 november 2006, 08:28:36Citaat van: fem fatale op 08 november 2006, 00:44:04Maar jij bent toch veel ouder dan ik?En dankjewel.Nou, het is toch gewoon zo? En ik zei toch helemaal niet dat dat iets slechts was ofzo.
Welnee, 28 ofzo, bij sommige mensen 24 al.Het heeft ook meer te maken met in welke fase in je leven je bent dan met je daadwerkelijke leeftijd. Ik kan me best voorstellen dat ik mensen van 21 met een baan en kinderen ook al veel ouder zou vinden dan ikzelf.
Ik heb 'm vandaag op school gezien.
Niet jij, Christiaan.
Ik weet niet wat veel ouder is maar als iemand van 23 dat zegt zou ik eerder denken dat ik 40 ben ofzo.
Citaat van: Christiaan op 08 november 2006, 11:49:08Ik weet niet wat veel ouder is maar als iemand van 23 dat zegt zou ik eerder denken dat ik 40 ben ofzo.Dat ben je toch ook ?