Ik heb Engeltje al drie keer gevraagd: wat is er op tegen om aangeleerd gedrag te hebben. Er is nog steeds geen antwoord op gekomen.
er is niks tegen aangeleerd, dat heb ik al een paar keer gezegd. Aangeleerd kan ook goed zijn, maar kom dan niet aan met dieren niet opsluiten omdat ze dan hun natuurlijke gedrag niet meer kunnen doen, terwijl je zelf niet eens meer je natuurlijke gedrag doet door geen vlees meer te eten.
Voorbeeld van die kinderen die naakt rondlopen: KLOPT, kinderen lopen naakt rond zonder zich te schamen. Maar er wordt zo op ingepraat dat het slecht en verkeerd is, dat ze zich daarna vaak al schamen als ze zich tijdens het zwemmen gezamelijk moeten omkleden.
Ik hoorde ook iets over dat kinderen , als je ze hun gang laat gaan, gevaarlijke dingen doen en giftige spullen eten. Zou dat niet gewoon de natuurlijke procedure zijn om te zorgen dat de mensheid de wereld niet overspoeld? Waarom grijp je dan in en verstoort zo de natuurlijke gang van zaken, bent medeverantwoordelijk aan overbevolking en daardoor ook aan de . eigenlijk, te grote vraag naar voedsel, waardoor slachtvee in kleinere hokjes gehouden moet worden. Of is hier alles zielig en tegennatuurlijk totdat het jezelf treft?