Vegatopia Forum

Vegatopia food fights

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline braam

  • ***
  • 460
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #1260 Gepost op: 01 februari 2007, 06:24:20 »
quorn, om dezelfde reden als Eelco

Monique

Re:Vegatopia food fights
« Reactie #1261 Gepost op: 01 februari 2007, 08:36:53 »
Ik moet eerlijk toegeven dat ik beide merken niet vaak eet met als simpele reden dat ik ze beide niet zo lekker vind, maar als ik toch zou moet kiezen,  kies ik voor Quorn omdat ik deze toch net even iets lekkerder vind. Valess vind ik tot op heden echt helemaal niets aan.

Gwennepen

Re:Vegatopia food fights
« Reactie #1262 Gepost op: 01 februari 2007, 09:18:20 »
Valess ziet er lekkerder uit dan het is. Quorn vind ik lekker.

Monique

Re:Vegatopia food fights
« Reactie #1263 Gepost op: 01 februari 2007, 11:54:24 »
Valess ziet er lekkerder uit dan het is.

Ook dat ja.

Offline Roodbaard

  • ***
  • 260
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #1264 Gepost op: 01 februari 2007, 14:03:17 »
Mijn vriend vind Quorn eng omdat hij op de verpakking las dat het van schimmels gemaakt is. Dat hij ook champignons lust, vond hij niet terzake doen  ::)

Ontopic: ik kies quorn, want die is gewoon lekkerder.
In het ruisen van de wind hoor ik melodieën lang verloren, in de stemmen van het woud hoor ik liederen van het onterfde land.

Offline linz

  • ***
  • 225
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #1265 Gepost op: 01 februari 2007, 22:04:19 »
Mijn lief ontploft als hij Quorn heeft gegeten, dus dat komt hier niet meer in huis... :-X

Valess dan maar, koop het heel af en toe, naturel stukjes, voor door satésaus.

Verder koop ik alleen Goodbite spullen, net als Valess vaak heel zout, maar wel veel smaakvoller. Maar goed, die keuze was er niet in deze battle.
Stiekem toch een banaan!

Offline Gabs

  • ****
  • 796
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #1266 Gepost op: 03 februari 2007, 18:12:29 »
ik vind het allebei niet zo hieperdepieper... maar ik heb toch voor de quorn gekozen, vanwege al vaker gelezen redenen...

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #1267 Gepost op: 07 februari 2007, 07:03:35 »
Quorn        79.2%
Valess    20.8%
Totaal uitgebrachte stemmen: 125

Deze week: hoe doen we het thuis? Met de machine? Of met de hand? Enne... dan hebben we het natuurlijk gewoon over de afwas, dames en heren! (onderaan de pagina)

Offline braam

  • ***
  • 460
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #1268 Gepost op: 07 februari 2007, 07:26:16 »
Met de machine gelukkig. We wonen met 6 mensen in huis, eten laat omdat we op de laatste thuiskomer wachten. Zou erg laat afwassen worden.  Laten staan tot de volgende ochtend vind ik nogal deprimerend.

Offline Wombat

  • *****
  • 2.706
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #1269 Gepost op: 07 februari 2007, 08:18:04 »
Ik ben nog steeds blij met mijn machine. Ik vond het voor een klein huishouden met een kleine keuken altijd zwaar onzin en zonde van de kastruimte, maar sinds ik in een huis gewoond heb met echt een piepkleine keuken en een vaatwasser ben ik overtuigd: je houdt je aanrecht vrij van troep. Ik heb niet alleen een niet zo grote keuken, maar hij is ook open, daarom ben ik blij dat toen we de keuken gingen laten aanleggen ik van manlief mocht kiezen tussen twee dingen die hij overdreven vond: vaatwasser en magnetron. Inmiddels een jaar of 7 verder heb ik die magnetron nog steeds niet gemist, maar ben ik nog wel superblij met mijn afwasslaafje.

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #1270 Gepost op: 07 februari 2007, 08:26:28 »
toen we de keuken gingen laten aanleggen ik van manlief mocht kiezen tussen twee dingen

Hé, da's leuk voor een volgende food fight: wie is de baas in de keuken? :)

Offline Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.579
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #1271 Gepost op: 07 februari 2007, 09:24:33 »
"Wij" hebben een afwasmachine, maar die staat in het verkeerde huis. Dus tot we echt samen wonen, doen we het met de hand. Dagelijks natuurlijk, anders wordt het zo'n berg.
Gemüse ist mein Fleisch

Offline Superguppie

  • ***
  • 322
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #1272 Gepost op: 07 februari 2007, 11:07:26 »
Op 2 maart komt de nieuwe keuken, tot die tijd proberen we zo min mogelijk af te wassen...
« Laatst bewerkt op: 07 februari 2007, 11:07:46 door Superguppie »
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #1273 Gepost op: 07 februari 2007, 12:00:31 »
Wij hebben een afwasmachine ennu we weten dat er maar een half blokje in mag, doet ie het ook al weer een tijdje. Als ie stuk is, wassen we af en maar liefst 4 keer per dag om het aanrecht een beetje vrij te houden.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline Maartje!

  • Staafmixermeisje. Pur sang.
  • ******
  • 6.752
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #1274 Gepost op: 07 februari 2007, 12:20:26 »
Woehie, een vaatwasser. Ik ben zo blij met mijn vaatwasser (we mogen dan samenwonen, het is toch heel duidelijk dat het mijn vaatwasser is en zijn wasmachine...)
This is between me and the vegetable!

Gwennepen

Re:Vegatopia food fights
« Reactie #1275 Gepost op: 07 februari 2007, 12:22:02 »
Afgelopen zomer ging de vaatwasser stuk. Ik mis 'm alleen als we veel eters hebben. Ik vind het niet erg, afwassen. Maar als er een nieuwe keuken komt dan nemen we er wel weer een.

Monique

Re:Vegatopia food fights
« Reactie #1276 Gepost op: 07 februari 2007, 15:33:08 »
Met de hand, maar ik woon alleen en hou het elke dag keurig bij dus het kost me weinig moeite.

Offline Ligfietsertje

  • *****
  • 1.633
  • Geslacht: Man
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #1277 Gepost op: 07 februari 2007, 17:00:09 »
Weliswaar heb ik weinig afwas omdat ik alleen woon en zelden kook, toch ben ik erg blij dat ik een afwasmachine heb.  'k Weet toch dat mijn keuken anders binnen de kortste keren vol zou staan met vuile vaat.
En gelukkig verbruikt een moderne energiezuinige afwasmachine nauwelijks meer water dan afwassen met de hand.  (Spijtig genoeg wel veel meer stroom, want water elektrisch opwarmen is energieverslindend.)

Re:Vegatopia food fights
« Reactie #1278 Gepost op: 07 februari 2007, 17:07:13 »
(Spijtig genoeg wel veel meer stroom, want water elektrisch opwarmen is energieverslindend.)

Nee toch? Duurder misschien, maar water elektrisch opwarmen geeft toch minder energieverlies dan met gas?
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline lieve lijn

  • ******
  • 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #1279 Gepost op: 10 februari 2007, 13:00:22 »
thuis bij mijn ouders met de machine & bij vriendje met de hand :D (ben bij alle2 de helft van de week dus ja) vind het met de hand niet zo leuk.. zeker omdat ik daar veel vaker uitgebreid kook haha
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!