Vegatopia Forum

Healty Harry - Amsterdam

Offline Mariek

• 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Re:Healty Harry - Amsterdam
« Reactie #20 Gepost op: 28 oktober 2004, 17:54:42 »
Ik ben er vandaag geweest. Vanwege het tijdstip (half 11) heb ik het gehouden op een warme choco en een appeltaartpunt en die waren geweldig. Nog nooit zulke gezonde appeltaart geproeft!
Ik kon alleen de meneer achter de counter slecht verstaan. Mijn oppaskind dacht dat het door zijn Noord-Hollandse accent kwam, maar daar kon ik niets van horen, hij praatte te gebroken Nederlands. Hij zat trouwens wel vol met grapjes (denk ik...).
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline renske

• 809
    • Zoetekauwen
« Reactie #21 Gepost op: 18 januari 2005, 17:05:56 »
Mijn oppaskind dacht dat het door zijn Noord-Hollandse accent kwam, maar daar kon ik niets van horen, hij praatte te gebroken Nederlands. Hij zat trouwens wel vol met grapjes (denk ik...).

Haha, mijn vriend kent de redelijk onverstaanbare meneer die bij Healthy Harry werkt. Hij is erg aardig, dus al zijn onverstaanbare was vast heel goed bedoelde gezelligheid.

Ik at laatst van Harry het broodje vegakroket, maar dat viel mij nogal tegen.... Ik vond m nogal flauw smaken eigenlijk. En hij was ook niet lekker knapperig....
Ik heb wel oren naar dat broodje tofu-zuurkool, dus ik breng zeker binnenkort een nieuw bezoekje voor een tweede kans.

Offline Maartje!

• Staafmixermeisje. Pur sang.
  • 6.752
« Reactie #22 Gepost op: 28 juni 2005, 16:26:05 »
Ik vind dat een zaak met de naam 'Healthy Harry' niets dan een vroeg faillisement verdient.

Vooruitziende blik... Ik meende in het voorbijfietsen al iets over te-hurigheid te zien staan, en inderdaad.

:'(
This is between me and the vegetable!

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #23 Gepost op: 28 juni 2005, 17:27:07 »
He gets.
Nou moet ik ook zeggen dat ze het niet geweldig handig hebben aangepakt: trage, beetje vreemde bediening, te weinig zitplek (ze hadden geen officiele vergunning geloof ik om iets anders dan winkel te zijn), in hun marketing enorm veel aandacht op alles bio en vega ipv lekker. Beetje rare plek (in het begin zaten ze in verbouwellende), hoewel er wel veel toeristen langs moeten komen. Jammer, want ze serveerder erg lekkere dingen.
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2005, 17:27:26 door Selly »
,,,,فلافل

Offline Piek

• 2.510
« Reactie #24 Gepost op: 28 juni 2005, 20:50:59 »
He sjit!
Eet gezond & eet taartjes

Offline Sander

• 5.528
  • Geslacht: Man
« Reactie #25 Gepost op: 29 juni 2005, 08:39:33 »
Balen! :nosmile:

“it's strange how life makes sense in time...”

Elsbeth

« Reactie #26 Gepost op: 29 juni 2005, 11:56:13 »
Laatst had ik geld en dacht ik: laat ik daar eens langs gaan en wat lekkere dingen halen, ook voor het avond eten. Nou toen las ik dus inderdaad een briefje dat ze wel moesten stoppen omdat de verkoop zo tegenviel. Heel erg jammer dat ik er niet ben geweest voor die tijd, de NL20 was namelijk ook razendenthousiast over ze!  :-\