Was niet helemaal lekker en ben bij de dokter geweest. Na een bloedtest bleek vooral dat alle functies in mijn lichaam goed zijn, maar ik heb veel allergieën.
De bloedtest die kan aantonen dat alle functies in iemand lichaam goed zijn moet spijtig genoeg nog uitgevonden worden. Niet dat men niet heel wat kan aantonen via een bloedtest, maar toch lang niet alles.
En om specifiek iets over allergieën te kunnen zeggen volstaat een bloedtest spijtig genoeg ook niet.
Maar ik heb ook een heel laag hemoglobinegehalte (in Zwitserland ook getest) zou dat Ginkgo Biloba helpen??
- Zelf al zou je ergens terug kunnen vinden dat het mogelijk zou kunnen helpen, dan bewijst dat nog niet dat dat ook effectief het geval is. Ik vrees dat je er van uit mag gaan dat het percentage op waarheid berustte claims die worden gemaakt door de producenten van allerlei voedingssupplementen, alternatieve geneesmiddelen, ... ontzettend klein is. Het meeste is gewoon 'boerenbedrog'. Het is dan ook raadzaam rekening te houden met de wetenschappelijke betrouwbaarheid van bronnen.
Hemoglobine 'helpt' niet om zuurstof rond te brengen, hemoglobine brengt de zuurstof rond.
Alle andere stoffen kunnen hooguit het hemoglobine stimuleren, de productie van rode bloedcellen doen toenemen, ... maar geen enkele andere stof kan dienst doen als zuurstofdrager in het bloed.