Nou gister er eindelijk eens wezen eten. Bij het voorgerecht werd er heel netjes voor me gechecked of er paddestoelen inzaten en omdat ze nog bezig waren met maken, konden ze twee paddovrije exemplaren maken
Hoofdgerecht bevatte helaas wel weer paddestoelen, wat ook niet vermeld stond op de kaart, jammer. Ik vond het lekker, maar niet superspeciaal. Wellicht verwacht ik teveel of ben ik te verwend op spicy gebied, maar als ik gewaarschuwd wordt voor de rode pepers nadat ik al twee keer heb aangegeven dat het echt heel pittig mag, dan is dit niet helemaal wat je verwacht..
Goede verse groente trouwens
Het toetje was echt een afknapper. Op de kaart stonden verschillende vruchten (ok er stond bij eentje seizoens achter), maar uiteindelijk kreeg ik "maar" 4 verschillende soorten. Beetje jammer, dat als je aangeeft geen meloen te mogen, je dat alsnog vrolijk voorgeschoteld krijgt en ze de mango ineens weglaten
Maar hulde voor de verse ananas en het mooie pakje van de gastvrouw.
Laurita noemde het woord subtiel al en daar ben ik het wel mee eens, maar ik ben zelf meer van het ruiger gekruide voedsel.
Er is een aparte bladzijde met veggie gerechten en ook bij de voorgerechten staat erbij wat vegetarisch is. Netjes en handig.
Het zijn trouwens ook fatsoenlijke porties, zowel mijn stevig etende tafelgenoot als ik kregen niet alles op.
Kortom, wil je echt pittig zoek dan even de Indiër op, maar dit is wel een aanrader als je van de subtielere Aziatische smaken wil genieten voor een hele redelijke prijs.