According to Aussieresearchers, 95% of allviral infections enter ourbody when we touch oureyes and nose with ourfingertips. The easiestway of reducing yourchance of infection isto keep your hands awayfrom your face andscrub your nails.
Citaat van: kabir op 04 april 2006, 17:14:52According to Aussieresearchers, 95% of allviral infections enter ourbody when we touch oureyes and nose with ourfingertips. The easiestway of reducing yourchance of infection isto keep your hands awayfrom your face andscrub your nails.*Ligfietsertje wrijft zich nog eens goed in de ogen voor hij verder leest ;-)*(Ik ben er van overtuigd dat in 'onze maatschappij' de problemen veroorzaakt door een te veel aan hygi�ne minstens zo groot zijn als de problemen voortkomend uit gebrek aan hygi�ne.)
Citaat van: Ligfietsertje op 04 april 2006, 17:50:29(Ik ben er van overtuigd dat in 'onze maatschappij' de problemen veroorzaakt door een te veel aan hygi�ne minstens zo groot zijn als de problemen voortkomend uit gebrek aan hygi�ne.)Ja zo zijn er theorieen dat allergieen op een dergelijke manier ontstaan. Daar ben ik (en Bambi ook geloof ik ) mooi klaar mee dan...
(Ik ben er van overtuigd dat in 'onze maatschappij' de problemen veroorzaakt door een te veel aan hygi�ne minstens zo groot zijn als de problemen voortkomend uit gebrek aan hygi�ne.)