Vegatopia Forum

Van Nutopia naar Llink

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

PvdD

Re:Hoe zit het met Nutopia?
« Reactie #20 Gepost op: 19 november 2004, 14:10:31 »
Uiteindelijk zal er een geheel nieuwe naam komen voor de omroep. De officiele aanvraag voor de zendtijd is gedaan onder de naam de nieuwe omroep (om juridische redenen), maar het gaat om de gefuseerde omroep DeNieuwe omroep Nútopia.
De Raad van toezicht bestaat ook voor 50% uit Nutopialeden.

PvdD

Re:Hoe zit het met Nutopia?
« Reactie #21 Gepost op: 19 november 2004, 14:15:01 »
Ik had mij ook aangemeld. Een jaar geleden alweer, gok ik? Nog wel ooit een melding gekregen dat ze gingen samenwerken (toch? Of het was iets anders...). Sindsdien niets meer van gehoord, niets afgeschreven ook.

Nouja, of men wil mijn soort niet als lid, of ik ben in de vergetelheid geraakt.

We hebben als vrijwilligers die enorme administratie moeten zien te bolwerken. Dat was een hels karwei kan ik je uit persoonlijke ervaring vertellen. Ik kan mij voorstellen dat we leden verkeerd hebben geadministreerd of over het hoofd hebben gezien.
Zou je de moeite willen nemen je opnieuw aan te melden? Dit keer bij www.denieuweomroep.nl. hoe meer leden we krijgen, hoe sneller we een A-status kunnen krijgen en dus meer zendtijd!

Offline Lovelocker

  • Geitenwollen Sock
  • ******
  • 7.755
  • Geslacht: Man
Re:Hoe zit het met Nutopia?
« Reactie #22 Gepost op: 19 november 2004, 19:23:48 »
De Nieuwe Omroep Nutopia dat klinkt echt niet...ruikt naar ongewassen geitewollen sokken en dat kan ik weten. Trouwens afgekort NON  :-\
Nutopia alleen associeer ik hardnekkig met hazelnootpasta.
De Nieuwe Omroep vind ik eigenlijk wel oke.
Is het erg om de naam Nutopia in te leveren?
Schrijf anders een wedstrijd uit voor een nieuwe naam...geeft gelijk een hoop, deels gratis reclame.
de tuin: dat ben ik

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Hoe zit het met Nutopia?
« Reactie #23 Gepost op: 19 november 2004, 22:31:47 »
in alle stukjes in de pers zie ik echt nergens nutopia staan, alleen DNO
,,,,فلافل

Aiko

Re:DNO Nutopia mag uitzenden!
« Reactie #24 Gepost op: 19 november 2004, 22:39:41 »
Vanaf volgend jaar een vegetarisch kookprogramma [...]

Ah, Selly en Bart op tv?

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:DNO Nutopia mag uitzenden!
« Reactie #25 Gepost op: 20 november 2004, 00:01:10 »
Vanaf volgend jaar een vegetarisch kookprogramma [...]

Ah, Selly en Bart op tv?

Dat Selly en Bart ooit op tv gaan komen staat vast, maar het lijkt me niet heel waarschijnlijk dat dat bij DNO/Nutopia zal zijn. Maar dat is mijn persoonlijke inschatting, want sinds het samenwerkingsdebacle van begin dit jaar hebben we het niet meer gehad over het kookprogramma van Nutopia.

Achtergrond: er zijn voor jouw komst naar dit forum samenwerkingsplannen geweest tussen Nutopiërs en Vegatopiërs, maar het begon al vrij snel vrij heftig te botsen tussen beide partijen. Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik denk nog steeds niet met veel plezier aan die tijd terug en vind het een verstandige beslissing dat we destijds ieder ons weegs zijn gegaan.

Offline Lovelocker

  • Geitenwollen Sock
  • ******
  • 7.755
  • Geslacht: Man
Re:Hoe zit het met Nutopia?
« Reactie #26 Gepost op: 20 november 2004, 17:13:57 »
Dat klinkt niet erg utopisch...  :-\ Is er reden om mijn lidmaatschap op te zeggen?
« Laatst bewerkt op: 20 november 2004, 17:14:15 door Lovel¤cker »
de tuin: dat ben ik

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Hoe zit het met Nutopia?
« Reactie #27 Gepost op: 20 november 2004, 18:57:15 »
Dat heeft te maken met de fanatieke manier waarop hier toendertijd de PvdD en Nutopia door een aantal forumgebruikers, min of meer verbonden aan die organisaties, aan de man werd gebracht. Dat vonden wij niet zo leuk, maar ze gingen er wel mee door. En tegelijk wilden ze wel met ons samenwerken voor een kookprogramma op Nutopia. Dat was een beetje dubbel. Daarnaast geeft dat fanatieke ook wel weer aan hoe de insteek van Nutopia was, en Vegatopia is toch wel een stukje relaxter. En wij hadden toen niet het idee dat dat zou kunnen werken, laat staan dat we zouden kunnen heerschen.

En dan houdt het op.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Hoe zit het met Nutopia?
« Reactie #28 Gepost op: 24 januari 2005, 23:46:41 »
Kreeg van de week een stemformulier voor DNO Nutopia in de bus. Ik had begrepen dat mijn lidmaatschap eerst voor een jaar zou zijn maar nu vrees ik toch dat ik er voor langer aan vast zit. Hoe kom ik er van af?
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Hoe zit het met Nutopia?
« Reactie #29 Gepost op: 24 januari 2005, 23:54:17 »
Kreeg van de week een stemformulier voor DNO Nutopia in de bus. Ik had begrepen dat mijn lidmaatschap eerst voor een jaar zou zijn maar nu vrees ik toch dat ik er voor langer aan vast zit. Hoe kom ik er van af?

Even bellen/mailen dat je je lidmaatschap op wilt zeggen enzo?

Stem op de Partij voor de Dieren

Aiko

Re:Hoe zit het met Nutopia?
« Reactie #30 Gepost op: 25 januari 2005, 00:27:54 »
Ik heb het stemformulier ook. Tja, geen idee op wie ik stemmen moet, ik zie alleen wat namen en plaatsnamen, geen korte tekst waar iemand voor staat met of zonder nietszeggende lozen kreten en cliché's. Zo in ieder geval voor mij geen reden om iemand eruit te halen en te nomineren. Voorhetzelfde geld is het een ontzettende klojo die ik aan het nomineren ben; dat wil ik niet op mijn geweten hebben, natuurlijk. Aiko gaat dus fijn niet stemmen, scheelt ook nog eens een postzegeltje voor hen!

Ik heb al maanden een emailadres van iemand daaro bij Nutopia. Gekregen via een medestudent die weer zijdelings en via via weet dat men daar schijnt zit te wachten op open sollicitaties. Misschien dat ik toch eens even wat van mij wil en moet laten horen... (of toch maar eerst even proberen als boswachter of treinconducteur?).

Offline Lovelocker

  • Geitenwollen Sock
  • ******
  • 7.755
  • Geslacht: Man
Re:Hoe zit het met Nutopia?
« Reactie #31 Gepost op: 25 januari 2005, 17:40:57 »
Ik had hetzelfde: het slaat nergens op deze manier van stemmen. Of je moet toevallig iemand kennen en dat is ook niet fair.
Nou ja: wel twee radioprogramma-ideeen ingestuurd: milieuvriendelijk tuinieren natuurlijk en "life" meekoken met een Nutopia-kok op de radio. Van tevoren moet men melden wat je in huis dient te halen(bijvoorbeeld in de aflevering ervoor melden, of op de website van Nutopia e.d.) en dan koken tijdens de uitzending...met de kok mee dus. De volgende aflevering kunnen mensen dan evt. melden hoe het gegaan is en hoe het smaakte.
de tuin: dat ben ik

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Hoe zit het met Nutopia?
« Reactie #32 Gepost op: 25 januari 2005, 18:13:48 »
Ik had hetzelfde: het slaat nergens op deze manier van stemmen. Of je moet toevallig iemand kennen en dat is ook niet fair.

Waren die personen niet voorgesteld bij een of andere ledenbijeenkomst?

Ik heb ook nog wel een tv-programma idee. Ga ik ook eens opsturen.

Stem op de Partij voor de Dieren

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Hoe zit het met Nutopia?
« Reactie #33 Gepost op: 27 februari 2005, 19:50:37 »
In de Volkskrant van dit weekend een paginagroot artikel over De Nieuwe Omroep. Nutopia wordt 1 keer genoemd...

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Hoe zit het met Nutopia?
« Reactie #34 Gepost op: 27 februari 2005, 19:57:28 »
En waar gaat het artikel over?
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline Lovelocker

  • Geitenwollen Sock
  • ******
  • 7.755
  • Geslacht: Man
Re:Hoe zit het met Nutopia?
« Reactie #35 Gepost op: 27 februari 2005, 20:03:18 »
Over de Nieuwe Omroep (Nutopia wordt 1x genoemd)  :P :-*
de tuin: dat ben ik

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Hoe zit het met Nutopia?
« Reactie #36 Gepost op: 27 februari 2005, 20:04:44 »
Over de Nieuwe Omroep (Nutopia wordt 1x genoemd)  :P :-*

 :yes:  :laugh:

En het is een interview met Anna Visser, de directrice van DNO.

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Hoe zit het met Nutopia?
« Reactie #37 Gepost op: 27 februari 2005, 20:20:30 »
duh

dan niet....
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Llink
« Reactie #38 Gepost op: 03 september 2005, 15:03:29 »
Vanaf morgen gaan ze dan van start met De Geitenwollensokkenshow. Geen Nutopia, geen De Nieuwe Omroep, maar Llink is het gaan heten. Ik ben het ooit aangekondigde vegetarische kookprogramma overigens nog niet tegengekomen op hun site. Maar ik heb vast niet goed gekeken.
« Laatst bewerkt op: 03 september 2005, 15:03:59 door J@n »

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Hoe zit het met Nutopia?
« Reactie #39 Gepost op: 03 september 2005, 15:07:06 »
Dit zijn de eerste programma's die gaan komen. Ze hebben maar 2 uur per week geloof ik om uit te zenden.
Ik heb nog niet het gevoel dat het vernieuwend is, maar ik wacht de shows af. Ik hoop dat ze wel kritische programma's hebben en echt de mensen zullen aanspreken.

De nieuwe website vind ik overigens verschrikkelijk slecht... als er iets op staat is het lastig te vinden :)
« Laatst bewerkt op: 03 september 2005, 15:07:23 door Dragonfly »
Stem op de Partij voor de Dieren