Vegatopia Forum

Zal alpro rekening houden met ons of niet?

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

smikkeltje

Re:Zal alpro rekening houden met ons of niet?
« Reactie #20 Gepost op: 10 februari 2006, 16:57:03 »
ik eet altijd wajang idd, van die alproboter krijg ik altijd mysterieuze buikkrampen (zelfde als van gewone margarine met "droge melkbestanddelen")

Migrator

Re:Zal alpro rekening houden met ons of niet?
« Reactie #21 Gepost op: 11 februari 2006, 22:42:43 »
maw mogelijk iets van het zelfde in de inhoud van de alpro? ik weet niet wat er op de inhouds opgave van het kuipje staat, ben even tijdelijk niet in nederland en probeer nu in denemarken de vega producten te ontdekken.
ze hebben hier geen alpro in iedergeval. (niet gezien dus)

Gwennepen

Re:Zal alpro rekening houden met ons of niet?
« Reactie #22 Gepost op: 18 mei 2007, 20:43:26 »
Hm, wou ik net enthousiast gaan doen over de minarine en de bak en braad, kom ik met de zoekfunctie hier terecht. :P Nou ja, zolang ik er niet een half, dood schaap in aantref eet ik het maar gewoon op. ;)  :P

Daniel

Re:Zal alpro rekening houden met ons of niet?
« Reactie #23 Gepost op: 31 mei 2007, 15:51:27 »
Wij zijn ons goed bewust van het probleem en het zal dan ook worden opgenomen  tijdens onze besprekingen met R&D. We kunnen dit echter niet onmiddellijk veranderen omdat dit consequenties heeft op het vlak van productie.  Maar we proberen er in de toekomst een oplossing voor te vinden.
Net gebeld met Alpro... hun vitamine D3 komt nog altijd uit wolvet. Er is in 3 jaar weinig veranderd blijkbaar.

linda

Re:Zal alpro rekening houden met ons of niet?
« Reactie #24 Gepost op: 05 januari 2013, 18:39:19 »
Laatste stand van zaken:  

Geachte mevrouw,
 
Wij danken u hartelijk voor uw interesse in onze Alpro producten en het stellen van uw vraag.
 
Aan veel Alpro producten wordt vitamine D toegevoegd. Dit is een plantaardige vorm van vitamine D, nl vitamine D2.
 
Alle Alpro producten zijn 100% plantaardig. Dit wil zeggen dat er geen ingrediënten van dierlijke oorsprong worden toegevoegd.
 
Nogmaals dank voor uw reactie en wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
 
Met vriendelijke groeten,
 
Robert v. Hekezen
Alpro Consumentenservice
« Laatst bewerkt op: 05 januari 2013, 18:42:04 door linda »