Hoi allemaal,
Ik heb jullie gerechtenkennis/ ontwikkelde vegetarische smaakpapillen nodig
(hoop dat dit het juiste topic is hiervoor, maar het is soort van een kookvraag...)
Mijn collega en ik staan met een standje op foodtruckfestival Rrrrollend in Dordrecht eind juli, ontzettend leuk natuurlijk en ook spannend, want het is de eerste keer. Ik heb een vegetarisch cateringbedrijfje en we wilden graag uitproberen hoe het is, een paar dagen hard werken in de buitenlucht en kijken of onze kleine Italiaanse vega gerechtjes aanslaan bij het festivalpubliek. Voor dat laatste wilde ik graag jullie hulp inschakelen. Wat denken jullie van de volgende 3 opties (alles biologisch, huisgemaakt en vers)?
- Lasagne met aubergine en parmezaan
- Ravioli met ricotta, spinazie en huisgemaakte pesto
- flatbread met olijventapenade, tomaatjes en mozzarella of: olijventapenade, gedroogde tomaten, gegrilde aubergine en parmezaan
Daarnaast willen we dit graag zo milieuvriendelijk doen. Het liefst serveren we ons eten en drinken op aardewerk en in glas. Maar dat is qua afwassen te veel werk (we zijn maar met zn 2en) bovendien is het onze eerste tryout, dus houden we het graag zo simpel (en ook goedkoop mogelijk). Heeft er iemand tips voor bio wegwerpservies/servetten/menu's? Of ervaring met deze (of een andere!) website waar je materiaal kunt drukken voor horeca en events:
https://www.saxoprint.nl/horeca. Ik hoor het graag
Alvast enorm bedankt!