Is die groter en uitgebreider dan die hier om de hoek (dapperbuurt) zit? Waterlooplein is niet direct op de route, want na de toko ga ik direct weer naar cs. Het is er altijd erg druk met toeristen en dat loopt moeilijk en onhandig.
hoeveel gedroogde kikkererwten heb je nodig als je normaal 100 g gekookte gebruikt? is het gewicht ongeveer verdubbeld na koken?
Er komt een vriendin eten vandaag. Ze wil graag iets met tempeh. Weet iemand een lekker zomers recept met tempeh?
Citaat van: LL de Ling op 24 juni 2009, 06:16:10Er komt een vriendin eten vandaag. Ze wil graag iets met tempeh. Weet iemand een lekker zomers recept met tempeh?Gado gado met pittig gebakken tempeh? Of met tempeh in kokossaus. Iets Indonesisch dus?
Hier nog twee tempeh dingen: tempeh 1 tempeh2
Ik vind tahin op brood met banaan anders heel lekker.
Citaat van: Annemieke op 25 juni 2009, 16:12:53Ik vind tahin op brood met banaan anders heel lekker.hmmm, mss is de pot dan toch niet meer goed. Mag er echt niks muf in zitten zoals pindakaas? Of is het normaal dat het een beetje wrang is?
Alle pasta's en pindakaas zonder emulgator scheidt... wat helpt is het de eerste keer flink doorroeren, zodat het door elkaar zit, en dan in de koelkast bewaren. Het scheidt dan weer een beetje maar lang niet zo erg als eerst.
Mijn megagrote pot Turkse (van de Turk bedoel ik) tahin is bijna op, nu wilde ik een bio kopen (zal wel van Horizon zijn) iemand die weet of dat niet toevallig een afrader is?