Ik had ook aan geitenkaas gedacht, maar de azijn en citroensap vond ik eng daarbij. Lastig. (met de zure room wel) avocado met wat roze peper klinkt goed, moet ik alleen achter de roze peper aan. Spannend!
Ik heb met kerst bietencarpaccio gemaakt van dunne plakjes biet, geraspte harde geietenkaas, een beetje zachte geitenkaas, rucola, pecannoten, olijfolie en citroensap. Smaakte erg goed!
Citaat van: bambi op 04 januari 2010, 21:44:35Ik had ook aan geitenkaas gedacht, maar de azijn en citroensap vond ik eng daarbij. Lastig. (met de zure room wel) avocado met wat roze peper klinkt goed, moet ik alleen achter de roze peper aan. Spannend!met wat hangop kan ook bedenk ik me nu. Met of zonder kruid dat je kunt eten.Let op: roze peper is niet van de peperbes geloof ik maar een andere specerij, check dus ff of je het kunt eten. Soms lastig te vinden, indien je het niet kunt vinden, maar wel mag eten, kan ik ook wat naar je opsturen
kan ik bij een cake de sojamelk vervangen door likeur geen sojamelk/melk in huis wel bergen drank en zin om te bakken...
Toch maar gek gedaan en cake gebakken met de likeur. Stiekem meer ingedaan dan de gewenste 4 el. denk zeker 10 el.je proeft en ruikt de drank wel.. misschien dat ik morgen nog witte chocolade erover smelt en dan dus nog een beetje drank in de topping doe gesaagd experiment!
Ik at vandaag een door iemand anders gebakken quiche die vega was. Maar ik dacht dat er toch kip in zat, het leek er enorm op. En iemand anders die het proefde dacht het ook. Maar dat bleek Valess te zijn. Weird, het waren echt net kipflinters. Ik wilde op de site kijken welk product dat dan was, maar ik zie alleen maar burgers.Kent iemand het?