Ik ben in Chicago aangekomen. Ik had vooraf bij KLM aangegeven dat ik een vegetarische maaltijd wilde hebben en die werd gebracht net voordat de rest eten kreeg. Een lekker gekruide jackfruit biryani, een beetje vreemd gecombineerd met een Europese salade en een cakeje, dat blijkbaar als dessert was bedoeld. In plaats van de pizzasnack voor de landing kreeg ik een samosa. Helemaal prima dus.
Zoals ik al had verwacht is er in het Hilton Chicago O'Hare Airport werkelijk niets te doen. Vanavond om zeven uur is er een buffet, zodat we alvast informeel kennis met elkaar kunnen maken, voordat we morgen de hele dag gaan vergaderen. Eigenlijk heb ik nu wat trek, maar ik vond 5 dollar voor een zakje van 50 gram chips of 9 dollar voor een handjevol noten toch echt te gortig (ook al had ik het kunnen declareren). Ik heb nu maar een kop thee gezet.
Morgen na de vergadering verhuis ik naar Downtown. Mij is aangeraden om een deep dish pizza bij Uno te eten. De foto's zien er gezellig uit en het is bij mijn hotel om de hoek.