Ik zou zelf wel die Veggie Patty ooit willen proberen. Ik heb gelezen dat sommige van jullie het al hebben gegeten. Weet iemand of hun brood zelf wel vegetarisch of veganischtisch is?
Ik zou zelf wel die Veggie Patty ooit willen proberen. Ik heb gelezen dat sommige van jullie het al hebben gegeten. Weet iemand of hun brood zelf wel vegetarisch of veganischtisch is?[/quoteHet is een aanrader hoor! heerlijk
Dan zal ik die veggie patty zeker proberen. Gelukkig dat die veggie patty brood wel minstens vega is. Ik hoop wel dat het schoon wordt klaargemaakt. Sinds dat ik vega ben, denk ik echt veel/lang na voordat ik iets eet/aanschaf
Citaat van: Dennis23 op 03 oktober 2012, 20:24:12Dan zal ik die veggie patty zeker proberen. Gelukkig dat die veggie patty brood wel minstens vega is. Ik hoop wel dat het schoon wordt klaargemaakt. Sinds dat ik vega ben, denk ik echt veel/lang na voordat ik iets eet/aanschafIn ieder geval vragen of ze nieuwe handschoentjes willen gebruiken.
Nav een discussie op de Vegatopia Facebookpagina vroeg ik bij Subway Europa na welke broodsoorten voor vegetariers en vegans geschikt zijn, hieronder het antwoord:"In response to your request for further information, I can confirm that all of our breads are suitable for vegetarians except for the Oregano and Cheese with the Honey Oat bread also not being suitable for vegans (due to honey)".
Subway heeft nu een kikkererwten/quinoaburger (vegan). Vandaag geprobeerd, was lekker, beetje muntig/kruidig. Ik vind de veggie patty, die er ook nog is, lekkerder, maar wel leuk dat ze dit nu ook hebben.
Zoals bij de meeste fastfood plaatsen werken ze bij Subway met handschoentjes en pakken ze daarmee zowel kaas, vlees als veggie patties vast. Niet lekker, maar gebeurt in elk restaurant en lunchroom ook, en dan meestal zonder handschoentjes.