Vegatopia Forum

Subway

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Subway
« Reactie #100 Gepost op: 06 augustus 2010, 01:27:38 »
Is de Veggie Delight hetzelfde als de Veggie Delite Pattie? Volgens mij zie ik hier nml. geen vegaburger op:

http://local.subway.com/FWPCons/frmMenu.aspx?CC=NET&LC=ENG&SS=34559-0&MenuID=15&PM=preview

Misschien hebben ze die niet overal?

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.928
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
« Reactie #101 Gepost op: 06 augustus 2010, 01:32:51 »
De pattie is de burger, een Veggie Delite is een broodje gezond. Bijna alle Subways in NL hebben de pattie wel neem ik aan.

« Reactie #102 Gepost op: 06 augustus 2010, 01:38:26 »
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
« Reactie #103 Gepost op: 06 augustus 2010, 02:32:50 »
Maar de patty moet je er dus los bijbestellen? Want hij staat in NL niet bij de standaard broodjes.

Offline Poek

• 11.928
    • dimitri.org
« Reactie #104 Gepost op: 06 augustus 2010, 10:32:53 »
http://www.subway.nl/nederlands/layouts/veggiepatty/

Het is gewoon een broodje dat je kan bestellen. Vervolgens kun je aangeven of je er sla, tomaat etc. op wil.

« Reactie #105 Gepost op: 06 augustus 2010, 11:33:05 »
http://www.subway.nl/nederlands/layouts/veggiepatty/

Waarom is het in Nederland een 'lokale specialiteit'? Hier valt dat ding gewoon onder de 'classic subs'.
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline Poek

• 11.928
    • dimitri.org
« Reactie #106 Gepost op: 06 augustus 2010, 11:38:44 »
Ik vermoed dat dat betekent dat het optioneel is voor de franchise-ondernemer. Maar volgens mij heb ik 'm nooit niet op de menukaart zien staan, behalve bij een mini-subway.

Offline IneN

• 873
« Reactie #107 Gepost op: 06 augustus 2010, 11:52:55 »
Hmm als ik een veggie delite bestel (in Antwerpen en in Dijon (FR)), vragen ze mij altijd "met kaas of met een veggie burger". Dat laatste bedoelen ze dan die patty mee.

Offline haantje

• 5.068
« Reactie #108 Gepost op: 06 augustus 2010, 14:31:09 »
Volgens mij heb ik er in Chamoix (Fr.) ook wel eens een gehad.
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.

« Reactie #109 Gepost op: 06 augustus 2010, 14:53:00 »
Ik vermoed dat dat betekent dat het optioneel is voor de franchise-ondernemer. Maar volgens mij heb ik 'm nooit niet op de menukaart zien staan, behalve bij een mini-subway.

Eigenlijk de geheel omgekeerde betekenis dus. "Niet overal verkrijgbaar" staat commercieel gezien natuurlijk niet erg aantrekkelijk.
William Shatner

Offline Brent

• 600
« Reactie #110 Gepost op: 09 augustus 2010, 13:06:23 »
De Patty staat zowel in Vlaanderen als Maastricht op de kaart zag ik. In Barcelona stond hij niet op de kaart maar zag ik ze wel in het koelvak liggen.
« Laatst bewerkt op: 09 augustus 2010, 13:08:27 door Brent »

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
« Reactie #111 Gepost op: 02 maart 2011, 00:09:32 »
En eindelijk ben ik dan een keer bij Subway geweest. Ik nam de Veggie Pattie op een Frans broodje met wat kaas, groentjes en Chipotle Western saus en vond het prima te eten! Wat dat betreft meer waar voor je geld dan bij de Mac.

Het interieur is abominabel. Geen idee of dat alleen bij de Enschedese versie zo is, maar wat een godgruwelijk lelijke tent. Het is dat ik er perse een keer wilde eten, maar anders was ik linea directa naar een broodjeszaak met een fris uiterlijk gegaan.

Offline LelleL

• 3.652
« Reactie #112 Gepost op: 18 april 2011, 10:52:39 »
Ik was vorige week bij de subway in Arnhem. Als het mijn eerste subway ervaring was geweest was ik nooit meer terug gegaan.
Er waren drie mensen voor mij, 3 broodjes in totaal en ik heb meer dan een half uur staan wachten voor ik aan de beurt was.
Volgens mij was al het personeel nieuw.

Het meisje dat de broodjes aan het beleggen was liet het net gemaakte broodje van de persoon vlak voor mij ook nog eens vallen dus die moest opnieuw - nog langer wachten.

Vervolgens zaten haar plastic handschoenen helemaal onder de vleessaus en alle andere bakjes in de buurt waren ook rood door de slachtpartij die ze aan het aanrichten was. Toen ze mijn broodje wilde maken vroeg ik of ze misschien schone handschoenen aan wilde doen. Met gods gratie geschiedde dit.
Dus... bestel ik een vegetarische patty, vraagt ze of ik er kaas op wil; ik kijk op het bakje rode smurrie waar kaas onder lligt en zeg,... hmmm nou nee.
Daarna verdween mn patty in de magnetron on ook nog eens vergeten te worden...

Blij dat ze hier in Alkmaar wat efficienter en vooral schoner werken!
« Laatst bewerkt op: 18 april 2011, 10:54:51 door Lelle »

Offline Uniflame

• 180
« Reactie #113 Gepost op: 01 oktober 2011, 13:52:14 »
Ik hap regelmatig eens een broodje in de Subway in Nijmegen weg, als ik toch in de stad ben. Ik vind het altijd erg lekker. De tent in Nijmegen runt efficient en er is bijna altijd wel plek. Ik zit er 10x liever dan bij een mac ofzo.

Offline Edda

• 159
« Reactie #114 Gepost op: 24 oktober 2011, 09:58:33 »
Honey oat belegd met sla ,veggie patty,  pittige kaas, tomaat, rode ui, augurk,  jalapeno en chipotle saus
 :yummie: :kwijl:
mmm, misschien toch even naar de stad voor de lunch

« Reactie #115 Gepost op: 19 december 2011, 22:40:12 »
De veggie patty is helaas niet eivrij, anders had ik die zeker een keer willen proberen.

Offline trashydiva

• **
  • 78
    • FAIRyFAIR natuurlijke verzorging & fairtrade woondecoraties
« Reactie #116 Gepost op: 31 januari 2012, 12:14:50 »
Ik haal in Lelystad  (en soms in Harderwijk) wel eens een veggie delite en ik moet zeggen dat ik ze erg lekker vind :) Niet te vaak uiteraard, maar 2x per jaar vind ik ze heerlijk. Lekker met rode ui, pepertjes, tomaat, honing mosterdsaus etc.

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #117 Gepost op: 05 februari 2012, 20:11:59 »
Vandaag weer eens gehaald en jeetje mineetje, wat is dat personeel onbeschoft tuig zeg. Het lijkt wel steeds erger en ongeinteresseerder te worden. Maar de kaas werd nu eens niet als extra berekend, dat dan weer wel.
Sin chile, no tiene chiste!

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
« Reactie #118 Gepost op: 06 februari 2012, 09:18:47 »
Bij welke was je?

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #119 Gepost op: 18 juni 2012, 17:20:50 »
Nav een discussie op de Vegatopia Facebookpagina vroeg ik bij Subway Europa na welke broodsoorten voor vegetariers en vegans geschikt zijn, hieronder het antwoord:

"In response to your request for further information, I can confirm that all of our breads are suitable for vegetarians except for the Oregano and Cheese with the Honey Oat bread also not being suitable for vegans (due to honey)".
,,,,فلافل