Vegatopia Forum

Subway

Offline Christiaan

• 10.293
Re:Mc Donalds groenteburger & PitaMac
« Reactie #40 Gepost op: 22 oktober 2005, 11:07:38 »
Werk jij daar, ofzo? :o
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Aiko

« Reactie #41 Gepost op: 22 oktober 2005, 13:28:58 »
Ik geloof dat ik toevallig van de week voor het eerst van mijn leven een Subway heb gezienm, althans, dat ik mij ervan bewust ben. Ik weet alleen niet meer waar eigenlijk. Zelfs niet eens of het wel in Den Haag was...

[Zinloze mededeling]

bienne

« Reactie #42 Gepost op: 22 oktober 2005, 16:43:06 »
Ben nog niet bij de mac geweest. Zou super zijn als de groenteburger er weer is

Cy-V

« Reactie #43 Gepost op: 22 oktober 2005, 20:27:11 »
Werk jij daar, ofzo? :o

Die vraag zag ik al aankomen :P
Nee ik werk er niet, ben wel erg "fan" van. Ik vind gewoon erg lekker. En ik heb eens ge�nformeerd waar ze nog meer zitten. Is nog niet zo bekend in Nederland.
Ik werk zelf bij een website dus ik spam niet zo gauw hoor ;)

En dat "Veggie Patty, een perfect aleternatief" sloeg op een foutje op de site en posters.

« Laatst bewerkt op: 22 oktober 2005, 20:32:08 door Cy-V »

Offline Yessica

• 703
  • Geslacht: Vrouw
Re:Subway
« Reactie #44 Gepost op: 24 oktober 2005, 10:17:29 »
veral de veggie delite is mijn favoriet.

Is er vegetarisch gezien meer keus dan alleen de Veggie Delite dan?  :confused:

Zoals genoemd de veggie patty en ik zag in Maastricht zaterdag ook nog een veggie burger.  Dat zijn dan al 3 keuzes, toch meer dan in een gemiddeld ander restaurant.

ericr

« Reactie #45 Gepost op: 24 oktober 2005, 15:13:43 »
In Den Haag moest ik de medewerkers van Subway wel aansporen om hun handschoenen te wisselen als ze een vegetarisch broodje gingen maken. In de USA doen ze dat in ieder geval standaard bij ieder broodje, is volgens mij ook protocol van Subway om dat te doen.

Offline Ona

• 271
« Reactie #46 Gepost op: 08 november 2005, 21:55:53 »
Vandaag in Haarlem een vegetarisch bruin sesampistoletje met kaas (zonder al teveel smaak), sla, rode uien, zeer dunne schijfjes tomaat en komkommer, jalapeno peper en augurk gegeten overgoten met barbecuesaus. Ik moet zeggen ik vond het wel aardig smaken maar ik loop er niet helemaal warm voor. Ik ben in het buitenland redelijk vaak bij de Subway geweest, namelijk in NY, Spanje en in Israel en daar vind ik het vele malen beter smaken. Het was verser en je kreeg meer. Nou ja misschien moet ik de andere variant met de groentenburger ook eens proberen en dan gewoon wat gaan experimenteren met sausjes of zo misschien helpt dat. Als eindcijfer geef ik ze iig een 6,5.
« Laatst bewerkt op: 08 november 2005, 22:01:48 door Ona »

Offline Yessica

• 703
« Reactie #47 Gepost op: 09 november 2005, 10:11:28 »
Ik ben in het buitenland redelijk vaak bij de Subway geweest, namelijk in NY, Spanje en in Israel en daar vind ik het vele malen beter smaken. Het was verser en je kreeg meer.

In de VS, heerlijk met dikke lagen avocado  :kwijl:

Offline bloempjuh

• 196
    • b-log
« Reactie #48 Gepost op: 09 november 2005, 17:14:28 »
Oja, ik vind die kaas juist wel okee, omdat 'ie niet teveel smaak heeft.
« Laatst bewerkt op: 15 november 2005, 11:12:32 door bloempjuh »
Diervriendelijke weblog: http://weblogs.bnn.nl/b-log

smikkeltje

« Reactie #49 Gepost op: 24 december 2005, 17:53:24 »
ik heb in brazilië heeeel lekker bij de subway gegeten. ze keken me wel een beetje raar aan toen ik een vegabroodje zonder kaas bestelde (maar dat is misschien ook omdat ik niet zo heel goed braziliaans spreek), maar daar zat nog genoeg lekkers op en het waren ook flinke broodjes!

Offline Gabs

• 796
« Reactie #50 Gepost op: 04 januari 2006, 12:35:16 »
in de pauze van mn werk haal ik wel eens een broodje bij subway en ik vind het echt stukken beter dan bijvoorbeeld bakkerij bart en al dat soort zaakjes. je krijgt een broodje met heel veel, knapperige groentes en door de pepertjes ook lekker pittig, en je kun zelf een sausje kiezen. normaal zijn broodjes gezond veel te droog omdat er geen saus opzit, heb je niet zo veel verschillende groente erop zitten. weer eens wat anders dan het meestal enige vegetarische alternatief: mozarella met tomaat!

Offline Superguppie

• 322
« Reactie #51 Gepost op: 10 januari 2006, 19:42:42 »
Oja, ik vind die kaas juist wel okee, omdat 'ie niet teveel smaak heeft.

Ik vind de kaas wel een smaakje hebben: plastic\fabrieksmaak.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit

sanne

« Reactie #52 Gepost op: 26 maart 2006, 22:45:43 »
In leeuwarden is er sinds kort ook een. Het is net een grote vleesfabriek. Misschien hebben we hier wel de prehistorische versie, onder het mom van aanpassen aan de omgeving.
Ik kon zo snel op de lijst niet echt een vegetarisch broodje vinden, maar ik ben dan ook niet lang gebleven. Werd misselijk van de vleeswalm daar :-X

Miriam

« Reactie #53 Gepost op: 26 maart 2006, 23:09:40 »
Hmm... in alle Subways waar ik tot nu toe geweest ben ruikt het altijd naar versgebakken brood... het vlees is allemaal ingepakt en afgedekt... Ik vind de kaas juist wel lekker omdat ik (zoals iemand hierboven ook al zei) niet echt van (sterk smakende) kaas houd... De hoeveelheid rauwkost die op het broodje gedaan wordt verschilt overal, maar je kan altijd vragen of ze er wat meer op willen doen... Ik ben dol op Subway  ;D

overanalizing

« Reactie #54 Gepost op: 31 maart 2006, 14:51:14 »
Binnenkort opent de eerste Subway in Vlaand'ren in Gent op de Nederkouter. (Maar je kan beter er tegenover naar de Greenway gaan.)

freesoul

« Reactie #55 Gepost op: 10 mei 2006, 19:11:34 »
Ik ben dit weekend binnengegaan in de subway in gent en gewoon terug buiten gewandeld.. Het lag aan de menu's.. Kiezen was onduidelijk en al die soorten broodjes hadden zo'n vreemde namen..

Ik denk dak eerst eens de site ga bestuderen voor ik nog eens een poging onderneem  :)

Miriam

« Reactie #56 Gepost op: 20 mei 2006, 14:07:17 »
 :O Je moet het gewoon vragen, dan kunnen ze het je uitleggen  ;)

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #57 Gepost op: 04 juni 2006, 23:17:43 »
Over een paar maanden schijnt er 1 te openen in A'dam op de Reguliersbreestraat. Met zitplek.
,,,,فلافل

Visje

« Reactie #58 Gepost op: 06 juni 2006, 13:30:51 »
Ik bestel mijn Veggie Delight altijd maar met een dubbele portie kaas om te zorgen dat ik ook daadwerkelijk proef dat er kaas op zit.
De Veggie pattie vond ik ook lekker, hoewel de aanblik inderdaad niet erg smakelijk is.

Alleen ik twijfel altijd welke saus ik moet nemen (zowel bij de Delight als bij de Pattie). Iemand suggesties?

Offline bloempjuh

• 196
    • b-log
« Reactie #59 Gepost op: 05 juli 2006, 08:34:29 »
Delight met honing-mosterd en Patty met chilli! :)
Diervriendelijke weblog: http://weblogs.bnn.nl/b-log