Vegatopia Forum

Subway

Offline Yessica

• 703
  • Geslacht: Vrouw
Re:Subway
« Reactie #20 Gepost op: 26 november 2004, 13:21:36 »
Hmm, ik heb er in Rusland (St. Petersburg) ........

En het smaakte ook nog eens helemaal nergens naar. Gadver, hoop echt dat ik daar nooit mee beland!

Heeft dat dan met Subway te maken of het land?

Offline Mariek

• 3.972
« Reactie #21 Gepost op: 26 november 2004, 14:01:16 »
Het nieuwe vega-broodje heet Veggie Pattie. Op 't plaatje zat er een grote plak bruine smurrie op, soort gehaktsubstantie. 't Ziet er niet heel smakelijk uit.
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Sanja

• Forumkenner 2005
  • 2.541
« Reactie #22 Gepost op: 26 november 2004, 16:00:52 »

Heeft dat dan met Subway te maken of het land?

Tja, ze snapten het idee 'vegetarisme' daar geloof ik niet helemaal (tenminste, de jonge mensen wel redelijk, maar de ouderen absoluut niet), maar ze hebben natuurlijk in dat soort ketens wel een bepaalde werkwijze: een lange toonbank waarop zij de broodjes leggen en doorschuiven, doormidden snijden etc... Dus ik denk niet dat het in andere Subways er heel anders aan toe zou gaan...
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
« Reactie #23 Gepost op: 26 november 2004, 18:59:18 »
Wel cool, dit staat op hun website:

Citaat
Do your breads contain animal products?
Subway® Italian bread contains no animal-derived ingredients. The wheat bread and deli roll contain honey, which may be considered an animal-derived ingredient. The Parmesan Oregano and other cheese-topped breads do contain milk-derived ingredients.

What menu items at Subway Restaurants are vegan/do not contain animal-derived ingredients?
The menu items that do not contain any animal-derived ingredients are the Veggie Delite® on Italian
bread and the Veggie Delite® salad. Also these individual items also do not contain animal-derived ingredients: all vegetables, oil, vinegar, mustard, sweet onion sauce and fruizle. The wheat bread and deli roll contain honey but no other animal-derived ingredients.

Offline bambi

• 5.560
« Reactie #24 Gepost op: 26 november 2004, 19:12:30 »
het zit ook in Delft en vego broodje was lekker
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #25 Gepost op: 26 november 2004, 23:13:31 »
ik wil er ook een keer heen! Maar ik heb er alleen 1 in maastricht gezien en toen had ik geen honger
,,,,فلافل

overanalizing

« Reactie #26 Gepost op: 27 november 2004, 00:43:36 »
Ben eens in Eindhoven geweest. En dat was best wel lekker - alleen wat pikant, maar dat was mijn eigen schuld. En bij mij gebruikte ze ook aparte plastic handschoentjes.

Offline Jacqueline

• 309
    • Lifecoach
« Reactie #27 Gepost op: 27 november 2004, 19:06:02 »
Zag dat er in Dordrecht net een geopend is. Zal eens proberen..

Offline Gabs

• 796
« Reactie #28 Gepost op: 21 januari 2005, 12:09:00 »
de subway in eindhoven zit geloof ik tegenover de hoogste tijd, zal wel de hoogstraat zijn of zo.

het beleg vind ik prima, veel keuze in groentes en zo, maar de broodjes zijn een beetje qwepsch, zacht dus...

Tijmetje

« Reactie #29 Gepost op: 10 februari 2005, 15:49:27 »
Ik was laatst in Rotterdam even langs gegaan voor een broodje, er vanuitgaande dat het witte Italiaanse brood in Nederland net zo vegan is als in de VS.
Jammer genoeg houd ik niet zo van witbrood. Zeker niet als het net een hap wolk is. En de groente die ik erop nam was nogal waterig, het enige wat een beetje stevige snaak had waren de stukjes olijf.
Is dit overal zo, of kan ik nog lekker een andere Subway proberen?

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.928
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
« Reactie #30 Gepost op: 21 februari 2005, 13:11:38 »
Het nieuwe vega-broodje heet Veggie Pattie. Op 't plaatje zat er een grote plak bruine smurrie op, soort gehaktsubstantie. 't Ziet er niet heel smakelijk uit.

Ik heb die in Duitsland gegeten en vond 'm best lekker. Afgelopen zaterdag probeerde ik 'm in Leiden te bestellen maar daar hadden ze 'm niet (meer), toen nam ik maar een Veggie Delight (da's eigenlijk gewoon een broodje gezond).

Zover ik weet zit er trouwens nog geen Subway in Amsterdam, hoewel het Europese hoofdkantoor er wel zit.

teigetje

« Reactie #31 Gepost op: 21 februari 2005, 15:13:38 »
Dit soort verhalen lezen als je nog moet lunchen is natuurlijk nooit een goed idee  :kwijl::hungry:
Maar ik heb het net even gecontroleerd op hun site en ze hebben inderdaad nog geen vestiging in Amsterdam  :'(
Wordt wel hoog tijd als ik dit zo lees.

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.928
    • dimitri.org
« Reactie #32 Gepost op: 21 februari 2005, 15:22:58 »
Waarschijnlijk zal die er dit of volgend jaar wel komen, want vorig jaar kwam er elke maand een nieuwe vestiging bij.

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #33 Gepost op: 23 februari 2005, 00:35:23 »
Ze hadden er vroeger wel 1 trouwens in Amsterdam.
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Laurita_27

• 979
« Reactie #34 Gepost op: 23 februari 2005, 14:08:51 »
Zit nu in Zwolle ook 1. Heb er wel iets van gehad en was aardig...Handschoentjes vielen mij ook op!
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

marloes

« Reactie #35 Gepost op: 24 februari 2005, 15:53:33 »
de subway is echt super!
je hebt er echt heerlijke broodjes.
veral de veggie delite is mijn favoriet.
groetjes,marloes :)

Offline Sander

• 5.528
« Reactie #36 Gepost op: 25 februari 2005, 13:37:29 »
veral de veggie delite is mijn favoriet.

Is er vegetarisch gezien meer keus dan alleen de Veggie Delite dan?  :confused:
“it's strange how life makes sense in time...”

Offline animal lover

• 592
« Reactie #37 Gepost op: 25 februari 2005, 15:30:10 »
Hier in Apeldoorn zit er ook één en daar heb ik nu 2 keer gegeten. Je hebt niet veel keuzes, maar twee broodjes of zo als je vegetarier bent. Het is wel lekker,maar erg weinig,dan zou je zo'n heel brood moeten nemen en dat vind ik in verhouding te duur.
Vegetariër, die flirt met het veganisme.

Kiwi

« Reactie #38 Gepost op: 19 mei 2005, 08:42:22 »
Zag dat er in Dordrecht net een geopend is. Zal eens proberen..

Ik las toevallig van de week dat de franchisenemer van de Dordtse vestiging bijna blind is (hij ziet nog maar 0,3 % ofzo, dat is dus alleen licht en donker). Maar door alle spullen op een vaste plaats te leggen en het te betalen bedrag uit z'n hoofd uit te rekenen (hij kan het kassadisplay niet lezen) kan hij toch die hele zaak runnen. Vind ik wel knap!
Verder schijnen er wel lange wachtrijen te staan omdat hij met iedere klant een praatje maakt. Maar dat vindt blijkbaar niemand erg, omdat hij voor iedereen uitgebreid de tijd neemt, en dat waarderen de klanten.

Ik heb er overigens nog nooit gegeten, maar als ik weer eens in Dordrecht ben zal ik er aan denken.

Cy-V

Re:Mc Donalds groenteburger & PitaMac
« Reactie #39 Gepost op: 22 oktober 2005, 11:01:29 »
Bij de Subway hebben ze erg lekker en gezond(er) "fastfood". Ze hebben 2 standaard vegetarische broodjes: De Veggie Patty en de Veggie Delight. Verder kan je zelf kiezen wat je er bijv. aan groenten op doet en wordt het voor je neus klaargemaakt. Het is met de Mc vergeleken wel aan de prijzige kant, maar ik vind het het waard! Helaas zijn er (nog) maar 30 ofzo in Nederland en 3 in België. Ze zijn begonnen in amerika als tegehanger van de Mac om zo toch fastfood te leveren zonder al die vetten. Wel leuk feitje is dat het filiaal in Alkmaar dus letterlijk op een steenworp afstand van de Mac is. Valt niet op  8).www.subway.nl
" Veggie Patty, het perfecte aleternatief "  :P