Ik ben reeds 2 keer in Saffraan gaan eten, en de eerste keer was ik er echt wild over... Zo lekker en mooi in evenwicht en zo, de smaken, de presentatie... Een beetje duur voor een student, maar kom. Daarom had ik het dan ook gekozen om met het hele gezin voor mijn verjaardag te gaan eten.
We waren met 6, maar wel bijna de enigen die er waren. Het eten kwam echt heel traag, té traag, en over het algemeen ben ik een makkelijke.
Daarom hadden we zoveel honger dat de porties een beetje weinig leken. Bovendien was het niet zo lekker, leek me als de keer ervoor. De samosa was droog, en ja, dat is vaak zo, maar deze was wel heel droog, en de kruiden waren redelijk flauw. Ook het hoofdgerecht was niet zo echt goed afgekruid. En het kwam een 15-20 minuten na het voorgerecht.
We gingen met z'n allen 2 dessertjes vragen (en koffie voor iedereen) om eens een paar speciale dingen te proeven, maar die waren ze vergeten door te geven naar de keuken. Dan zijn we maar zonder dessert doorgegaan.
Dat vond ik allemaal spijtig, want de keer ervoor was echt zoooo goed, en het is toch niet goedkoop, zeker voor 6 personen. Ik denk dat het hun dag niet was, ofzo. Hoop ik.
El warda is inderdaad erg goed, ook zeker dat voorgerechtje dat je met 2 moet nemen, met al die proevertjes
Voor goede pita in de buurt van't stad, kan ik ook giovanni's in deurne aanraden. Die maken zelf hun Looksaus (met grote L, jawel) en de lekkerste falafel dat ik al en een pitazaak gehad heb.