Ja, het voeden gaat sinds een dag of 3-4 een stuk beter! Hij hapt nu goed aan en zuigt en slikt heel constant. Echt heel erg fijn, want hij drinkt nu ook binnen een kwartier een borst leeg.
Alleen heeft hij wat moeite met de toeschietreflex. De stroom melk is dan gewoon te heftig en spuit alle kanten op! En dan glibbert zo'n borst weer uit z'n mondje....
Gisteravond en vanmorgen heeft hij ook na de voeding even een flinke golf gespuugd. Waardoor dat nou ineens weer kwam?? Maar goed, hij vraagt dan daarna vrij vlot weer om voeding, dus ik ben niet meer bang dat hij niet genoeg krijgt.
Zelf ben ik gisteren bij de huisarts geweest. Ik werd na mijn middagdutje heel naar wakker. Toen ik na het voeden bij de comode stond viel ik bijna flauw. Kon nog net gaan zitten....
Hb check wees uit dat deze 5.5 mmol is.... Ik kom van 7-7.5
Ik heb ijzertabl. gekregen, maar die smaken zooo vies. En krijg er verstopping van
Iemand tips hoe ik dit ijzergebrek een beetje vlot zelf kan aanvullen? Wat zijn nou echte ijzerbommetjes, qua voeding? Spinazie is allang achterhaald, toch?
Ik probeer echt wel gevarieerd te eten, maar merk wel dat ik minder trek heb. En ook gun ik (en vaak ook Thomas) mezelf niet de tijd om even rustig en goed te eten. Ik ben ook alweer op mijn gewicht van voor de bevalling, dus ik val best snel af. Terwijl ik heel goed weet dat dit nu niet de juiste periode ervoor is!
Nou, ik zal voor de verandering nu eens even goed gaan lunchen