Jah, en als ze meer rechtop gaan leven maar ze heeft ook last als ze rechtop is. Ze heeft het elke keer als ze slikt en dus haar maagklepje open gaat dus ja, soms is het gewoon niet tegen te houden. En de allergie kan ze nog over heen groeien, en als niet dan is er gelukkig goed mee te leven en dan zal ze niet beter weten maar ja, fijn is anders.
Ze heeft ook een echo gekregen van haar wervels omdat er een vermoeden was dat ze een gesloten open ruggetje had maar die echo zag er gelukkig voor haar leeftijd goed uit
Maar de laxeermiddel is ze inmiddels weer mee moeten stoppen, gisteren moest ik toch ff naar het ziekenhuis met haar maar ze is gelukkig goedgekeurd
Donderdag weer naar de vaste kinderarts. Ben ook nog niet begonnen met vast voedsel, ze mag op zich fruit eten maar ik ga het donderdag nog es overleggen, ik neig ernaar om nog te wachten.
Maar M. jij bent zwanger toch? Of was dat iemand anders? Hoe gaat het met de zwangerschap? Over 10 jaar zit de volgende generatie hier op het forum
Haha