Ja, soms knijp ik 'm ook wel een beetje hoor. Maar ik probeer gewoon zo te denken:"miljarden vrouwen zijn mij voor gegaan, dus waarom zou ik het dan niet kunnen?" Maar ja, nu denk ik ook wel eens:"ja, van die miljarden vrouwen zijn er ook wel een stuk of duizend waarbij iets niet goed ging...."
De babyshower was onwijs leuk!
Mijn beste vriendin had mijn schoonzussen, (schoon)moeder, zusje en andere vriendin uitgenodigd. Totaal waren we met z'n 9en.
Ze had een High Tea voor ons gemaakt, en er waren meer mensen die wat lekkers hadden meegenomen.
Ik kreeg zo nu en dan weer een kadootje en tussendoor hebben we geinige spelletjes gedaan zoals een quiz en ik moest met een blindoek om baby-voorwerpen raden. En verder veel thee, scones, sandwiches en lachbuien
Het is erg Amerikaans, maar ik pleit ervoor dat we dit in NL ook lekker gaan doen. Ik heb zo genoten en voelde me heel erg speciaal! Het voelde echt als een feestje om te vieren dat ik van "vrouw" naar "moeder" zou gaan transformeren. En als een soort van 1e verjaardag voor ons kindje, want het
heeft al zoveel kadootjes gekregen!
Ik was bekaf, maar wel voldaan